R remutr Loopt hier de deur plat 15 apr 2013 #21 dvd scherm is zeker mooi, maar helaas ben ik daar niet handig genoeg voor.
R remutr Loopt hier de deur plat 17 apr 2013 #22 Op MP zie je ook veel van die led setjes. Iemand daar ervaring mee?
R remutr Loopt hier de deur plat 18 apr 2013 #24 Ja idd, Kun je daarmee de bestaande tid niet weer op kleur krijgen. Alles blauw ofzo.
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 18 apr 2013 #25 Moest iemand intresse hebben, Heb nog een TID + MID liggen
R remutr Loopt hier de deur plat 18 apr 2013 #26 Wel intresse, maar niet niet de mogelijkheid om te kijken welke stekker er nu op zit. het is een 97,er en lees hier dat dat grijs of geel kan zijn. stuur me anders maar een pm wat je er voor wilt hebben, dan gok ik het wel.
Wel intresse, maar niet niet de mogelijkheid om te kijken welke stekker er nu op zit. het is een 97,er en lees hier dat dat grijs of geel kan zijn. stuur me anders maar een pm wat je er voor wilt hebben, dan gok ik het wel.
R remutr Loopt hier de deur plat 12 okt 2013 #28 Net de TID eruit gehaald het is een gele stekker die vol bekabeld is, mocht er iemand nog een MID over hebben hoor ik dat graag.
Net de TID eruit gehaald het is een gele stekker die vol bekabeld is, mocht er iemand nog een MID over hebben hoor ik dat graag.
wim-v6 Forumbewoner 13 okt 2013 #29 heb ergens nog wel een Gele stekker MID liggen, Zonder Pixelfalen.. Willem
R remutr Loopt hier de deur plat 13 okt 2013 #30 Hoi Willem , mag ik die van je overnemen? Stuur je wel even een pm