Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb sinds kort een boordcomputer in mijn astra zitten, deze komt uit een diesel astra, nu blijft de boordcomputer een te grote actieradius aangeven, moet ik met de opcom nog iets instellen wat ik vergeten ben/nog niet gevonden heb ?
in dit geval geeft hij veel te veel kilometers aan, ruim 800km op een tank met een 1.4 benzine motor in een stationwagon, dat zou ik graag willen, blijkbaar telt hij iets verkeerd of heb ik een instelling met de opcom over het hoofd gezien, maar waar ??
Scherm moet op jouw motor worden ingesteld met de Tech-II, de informatie van de diesel (Bosch EDC) heeft andere informatie waarden dan die van de Benzine.. (Simtec)
dan is dus de vraag heb ik een lineair resistance of lineair voltage, hij komt uit Jefferke zijn 1.3 astra h GTC Cosmo 2005 diesel, hij kent overigen ook maar een taal, Engels, geen andere talen.
Hij blijft bij mij steeds boven wat ik kan, ik kan ongeveer 600KM rijden op een volle tank, hij geeft 800+ aan als de tank vol is, ik ging er van uit dat de boordcomputer op een of andere manier rekening houdt met het gemiddelde verbruik wat hij berekend heeft en dat aanpast aan hoe ver je nog zou kunnen rijden.