Boordcomputer Astra H station

h67racing

Post weinig
Hallo forumleden

Vandaag ben ik in het blijde bezit gekomen van een astra H staion van 2005 (1.8 16v (z18xe))

Tijdens de testrit druk ik op de knop bc in het radiopaneel. Op het display verscheen de melding; no function. Bij navraag bij de garagehouder verklaarde hij dat dit een voorbereiding daarvoor was en dit bij de dealer ingeleerd moet worden. :( Dit lijkt mij persoonlijk niet mogelijk, aangezien de auto vrij luxe is uitgevoerd. Misschien vermeldingswaardig, er zit op het stuur geen bediening of iets dergelijks. Wat zou de oorzaak kunnnen zijn?

Mij klinkt het verhaal van de garagehouder wel geloofwaardig in de oren aangezien er inderdaad een optie is om een boordcomputer / check controle te activeren met de op-com / tech2.

gewoon iemand op het opel forum zoeken die niet ver van je woond die zo vriendelijk is op het op aanwezig te zetten ;) .

Precies, ik heb dat ook, ik heb er een tweeregelig schermpje inzitten en dan geeft hij vrolijk aan no-function dus geen boordcomputer aanwezig (terwijl me wel gezegd was bij de verkoop dat er een boordcomputer in zou zitten) dus trap niet in smoesjes van het moet nog ingeleerd worden bij kopen van een auto, werkt het niet dan niet voor betalen.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven