@jeroenk wrote:@iquick wrote:Lol ik heb mijn eerste van 2012 ook gekregen 120 euro + 6 euro administratie kn. En wel om de volgende reden.
Bij mijn school heb je zeg maar een bedrijventerrein waar je gratis kan parkeren. Had de auto andersom geparkeerd, zodat ik niet een heel rondje hoef te maken. Geparkeerd aan het begin van de straat precies voor de hoek waar de eenrichtings verkeer begint, dus net voor de plek waar je ook heen en terug kan rijden. Geparkeerd in een parkeervak, is verplicht anders 76euro boete. Nou kreeg ik een duurdere boete WTF. Ik zie hier geen verkeershinder of oorzaak tot een ongeluk, omdat ik direct toch uit kan rijden zonder al het verkeer te hinderen, dus zit ik weer rechtstreeks in de zone waar je weer normaal kan rijden. Hier heb ik zo een hekel aan :roll:
Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
In beroep gaan met duidelijke foto's waar jij had geparkeerd en met beweegredenen! Denk dat je er nog wel geld af krijgt
Ja daar zat ik ook al aan te denken maar ik was natuurlijk wel geparkeerd in een parkeervak, dat zoiezo die lesje heb ik wel geleerd had al in 2011 76 euro gekregen. Je maakt met die bezwaarschriften ook geen kans, mn vader had een boetegekregen omdat hij dacht dat die in een normale parkeervak zat gezien zijn haast omdat mijn ma ziek is en moeilijk kan lopen en hulp nodig heeft dus om haar te helpen rende hij zonder te kijken weg, bleek het een invalideparkeerplaatst te zijn. Beveiliger daar heeft dat 100% gezien heb de situatie ook van zijn kant bekeken, niks gezegd SUKKEL en ja wij hebben geen invalidekaart gezien mijn ma geen rijbewijs heeft, kregen we 186 euro boete. Bezwaarschrift geschreven resultaat BETALEN, leuk aardig kom je er achter dat die bord is weggehaald en mijn vader de laatste is die een bekeuring heeft gekregen, en dit was toen het bezwaarproces liep, weer bezwaarschrift gestuurd inclusief foto's nu moest je het bedrag betalen anders nemen ze niks in behandeling, gedaan nooit meer wat gehoord dit haat ik nou. :fy1 :argue