S SanderSki Lid 24 mrt 2010 #1 Ik ben opzoek naar een handleiding van beestje, iets waar de standaart dingen in staan. (soort olie, bandenspanning ,voltages ,uitleg zekeringen ,tekeningen) Tis voor een Corsa B '99 Mvg Sander
Ik ben opzoek naar een handleiding van beestje, iets waar de standaart dingen in staan. (soort olie, bandenspanning ,voltages ,uitleg zekeringen ,tekeningen) Tis voor een Corsa B '99 Mvg Sander
A aliriza Komt weleens kijken 24 mrt 2010 #2 Ben ik ook naar op ziek geweest. Helaas niets in het nederlands kunnen vinden op internet. Heb via nieuwsgroepen een duitse en een engelse gevonden. Als je een nederlandse handleiding vind hoor ik het graag van je.
Ben ik ook naar op ziek geweest. Helaas niets in het nederlands kunnen vinden op internet. Heb via nieuwsgroepen een duitse en een engelse gevonden. Als je een nederlandse handleiding vind hoor ik het graag van je.
M McKaamos Hoort bij de inboedel 24 mrt 2010 #3 Zoek even op de term "Vraagbaak Corsa" op websites als Bol.com. Je kan ook even bij de boekhandel vragen, en de workshop manuals van Haynes zijn ook heel aardig. (maar wel engels)
Zoek even op de term "Vraagbaak Corsa" op websites als Bol.com. Je kan ook even bij de boekhandel vragen, en de workshop manuals van Haynes zijn ook heel aardig. (maar wel engels)
S SanderSki Lid 24 mrt 2010 #4 @ koekwous : Idd die bedoel ik gewoon dat boekwerk wat je bij het kopen vn je auto krijgt. @ McKaamos :Ik kan niks vinden daar.. @ aliriza : Khou je op de hoogte
@ koekwous : Idd die bedoel ik gewoon dat boekwerk wat je bij het kopen vn je auto krijgt. @ McKaamos :Ik kan niks vinden daar.. @ aliriza : Khou je op de hoogte
S Sandert Komt weleens kijken 24 mrt 2010 #5 Uh, ik weet niet hoe het zit, maar volgens mij halen ze die er niet uit op de sloop.. dus kan je hem er daar zo uithalen is het niet?
Uh, ik weet niet hoe het zit, maar volgens mij halen ze die er niet uit op de sloop.. dus kan je hem er daar zo uithalen is het niet?
F Fearless Forumbewoner 24 mrt 2010 #6 Een vraagbaak is ook ideaal. Daarin staan veel werkbeschrijvingen zodat je thuis best klussen kan. Als je iets niet weet pak je het boek erbij. Zekeringen/relais plaatsen en omschrijving... Complete schakelschemas in duidelijke tekeningen. Heb daar heelwat aangehad altijd Vraagbaak van P.olyslager ofzo was het dacht ik. Heb er nu 3 van liggen van Kadett C ...corsa a en b.
Een vraagbaak is ook ideaal. Daarin staan veel werkbeschrijvingen zodat je thuis best klussen kan. Als je iets niet weet pak je het boek erbij. Zekeringen/relais plaatsen en omschrijving... Complete schakelschemas in duidelijke tekeningen. Heb daar heelwat aangehad altijd Vraagbaak van P.olyslager ofzo was het dacht ik. Heb er nu 3 van liggen van Kadett C ...corsa a en b.
S SanderSki Lid 24 mrt 2010 #7 Oke, Resume Vraagbaak.. De bieb.. of evt de sloop.. Ik denk dat ik fftjes ga zoeken mocht ik er nog een tegen komen of iets qua online dan lezen je et hier aliriza.. Thanks iedereen!
Oke, Resume Vraagbaak.. De bieb.. of evt de sloop.. Ik denk dat ik fftjes ga zoeken mocht ik er nog een tegen komen of iets qua online dan lezen je et hier aliriza.. Thanks iedereen!
M McKaamos Hoort bij de inboedel 24 mrt 2010 #8 origineel gepost door SanderSki @ koekwous : Idd die bedoel ik gewoon dat boekwerk wat je bij het kopen vn je auto krijgt. @ McKaamos :Ik kan niks vinden daar.. @ aliriza : Khou je op de hoogte Dan zoek je verkeerd Vraagbaak van Olyslager: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/vraagbaak-opel-corsa-benzine-diesel-1993-1999/1001004001954299/index.html Haynes Workshop Manual: http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/vauxhall-corsa-service-and-repair-manual/1001004001181292/index.html Gewoon op Bol.com Staat alles in wat er in het normale boekje staat, en nog veel meer (zoals hoe je de auto uit elkaar trekt voor onderhoud)
origineel gepost door SanderSki @ koekwous : Idd die bedoel ik gewoon dat boekwerk wat je bij het kopen vn je auto krijgt. @ McKaamos :Ik kan niks vinden daar.. @ aliriza : Khou je op de hoogte Dan zoek je verkeerd Vraagbaak van Olyslager: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/vraagbaak-opel-corsa-benzine-diesel-1993-1999/1001004001954299/index.html Haynes Workshop Manual: http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/vauxhall-corsa-service-and-repair-manual/1001004001181292/index.html Gewoon op Bol.com Staat alles in wat er in het normale boekje staat, en nog veel meer (zoals hoe je de auto uit elkaar trekt voor onderhoud)
F Fearless Forumbewoner 24 mrt 2010 #9 Ik kocht er een tijd terug 1 die volgens een boekenverkoop site 2ehands was.... Maakte mij ook nie uit voor 10 euro. Kreeg hem thuis, gewoon als nieuw!
Ik kocht er een tijd terug 1 die volgens een boekenverkoop site 2ehands was.... Maakte mij ook nie uit voor 10 euro. Kreeg hem thuis, gewoon als nieuw!