M mvm070 Lid 1 feb 2010 #1 Mijn blower doet het alleen nog op standje vier ik hoorde dat ik mijn weerstand moet vervangen maar waar zit die. Is er een how-to voor ? Tis voor astra G 1998 !!!!
Mijn blower doet het alleen nog op standje vier ik hoorde dat ik mijn weerstand moet vervangen maar waar zit die. Is er een how-to voor ? Tis voor astra G 1998 !!!!
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 1 feb 2010 #2 handig om te weten om wat type wagen het gaat natuurlijk
G G1zm0 Komt hier geregeld 1 feb 2010 #3 Wij hebben het hier ook met onze auto. Bij ons is het een astra F station. Ook handig topic voor ons Marvin
Wij hebben het hier ook met onze auto. Bij ons is het een astra F station. Ook handig topic voor ons Marvin
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 1 feb 2010 #5 Bij de Astra G zit die achter het dashbordkastje ..
O OPC Turbo Komt hier geregeld 1 feb 2010 #6 origineel gepost door Blue-Dragon Bij de Astra G zit die achter het dashbordkastje .. Bovenop het kachelhuis (zitten een paar draden op o.a. dikke rode en bruine)
origineel gepost door Blue-Dragon Bij de Astra G zit die achter het dashbordkastje .. Bovenop het kachelhuis (zitten een paar draden op o.a. dikke rode en bruine)
M mvm070 Lid 2 feb 2010 #7 bedankt alvast !! :wors Ga morgen even het dashbordkastje verwijderen en ff rond neuzen daar achter.
M mvm070 Lid 9 feb 2010 #10 Nee heb een ander geprobeerd en die deed het ook alleen op 4 moet ik er nog watafschroeven dan ofzo of moet ik die draden volgen?
Nee heb een ander geprobeerd en die deed het ook alleen op 4 moet ik er nog watafschroeven dan ofzo of moet ik die draden volgen?
M mvm070 Lid 9 feb 2010 #11 hij is gemaakt zat verborgen!! net ook ff nieuwe pookzak en handremzak geplaast!!