P pastry Komt hier geregeld 29 sep 2008 #81 ja wij zijn de Neetmans cheerleaders... oftewel de Kneetbeest supporters.. :jerry
C Calibrainpower Komt weleens kijken 5 okt 2008 #84 Jij bent gewoon een Neetmansvolger .... je moet immers een voorbeeld hebben he king:
N noogy2000 Post best veel 6 okt 2008 #86 erg vette sprint meeting, ik ben weliswaar alleen als toeschouwer geweest, maar ook dit was zeker de moeite waard! tot slot even een lekkermakertje! gr jeroen
erg vette sprint meeting, ik ben weliswaar alleen als toeschouwer geweest, maar ook dit was zeker de moeite waard! tot slot even een lekkermakertje! gr jeroen
F freek corsa Hoort bij de inboedel 7 okt 2008 #87 "Kampf Holland" dat moeten we doen, ik wil volgend jaar ook wel weer mee, maar dan wel als toeschouwer. Zijn er nog foto's en filmpjes gemaakt ?
"Kampf Holland" dat moeten we doen, ik wil volgend jaar ook wel weer mee, maar dan wel als toeschouwer. Zijn er nog foto's en filmpjes gemaakt ?
N Neetmans Komt weleens kijken 8 okt 2008 #89 Foto's komen in de loop van de week wel denk ik Er zijn ook mensen die moeten werken (of in het bos zitten ) Ik heb iig een 13.09 gereden! Helaas net niet onder de 13 kunnen komen... Maar wel meer dan tevreden met deze tijd!!
Foto's komen in de loop van de week wel denk ik Er zijn ook mensen die moeten werken (of in het bos zitten ) Ik heb iig een 13.09 gereden! Helaas net niet onder de 13 kunnen komen... Maar wel meer dan tevreden met deze tijd!!
N noogy2000 Post best veel 9 okt 2008 #90 hier mijn fotootjes, is wel een beetje haastwerk geweest, dus niet alles is perfect gr jeroen [/img]
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 okt 2008 #91 heey leuke foto's Erg dikke mercedes ook Maar van wie is die geele speedster ? ging die ook sneller dan de blauwe ?
heey leuke foto's Erg dikke mercedes ook Maar van wie is die geele speedster ? ging die ook sneller dan de blauwe ?
P pastry Komt hier geregeld 11 okt 2008 #92 die gele was van Klasen :angel( wat er ook op staat..) die reed 9.6 ofzo... die blauwe is van een nederlander en die was ook vrij rap..
die gele was van Klasen :angel( wat er ook op staat..) die reed 9.6 ofzo... die blauwe is van een nederlander en die was ook vrij rap..
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 11 okt 2008 #93 Yep, je moet ff googlen voor die gele op youtube. Das drag day 2008 speedster of sow, dan szie je leuke beelden :wors @noogy2000 Heb je nog meer foto's van mij? Ik zou graag de originelen van je gemaild krijgen :wub
Yep, je moet ff googlen voor die gele op youtube. Das drag day 2008 speedster of sow, dan szie je leuke beelden :wors @noogy2000 Heb je nog meer foto's van mij? Ik zou graag de originelen van je gemaild krijgen :wub
W Wieleman Komt weleens kijken 11 okt 2008 #97 nice pic's vooral die 2 E kadett-juhs naast elkaar .. :wors
N noogy2000 Post best veel 11 okt 2008 #98 origineel gepost door Wieleman nice pic's vooral die 2 E kadett-juhs naast elkaar .. :wors Thanx man! Idd wel een leuk gezicht zo, met die 2 kadettjes! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Gr jeroen
origineel gepost door Wieleman nice pic's vooral die 2 E kadett-juhs naast elkaar .. :wors Thanx man! Idd wel een leuk gezicht zo, met die 2 kadettjes! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Gr jeroen