Bitburg 1/4m Mile 2008

Precies dat is ook de bedoeling, alleen heb ik ff niet een dikke 1250 euro in liggende gelden voor een Phase 3.5 :agent

Chips in mijn motronic: Cal 7221 map en Cal 7220.

Iemand een idee :wtf

op ebay gevonden, originele chips :

4d21_1.JPG

de mijne zag er ook zo uit die ik vervangen heb voor de mtech gedeactiveerde 1e versnellingsherkenning chip

origineel gepost door Corsa_GSi

Precies dat is ook de bedoeling, alleen heb ik ff niet een dikke 1250 euro in liggende gelden voor een Phase 3.5 :agent

Chips in mijn motronic: Cal 7221 map en Cal 7220.

Iemand een idee :wtf

je zit toch ook op dat duitse forum daar heeft iemand phase 3 en 3,5 te koop

Phase 3,5 zou ik nooit zomaar monteren altijd op de bank

phase 2 heb ik nog wel een zakje van:P

@geert u2u ff de link ik kan zosnel niets vinden op die site :hmmz

Heb nu ook van Henk uitleg gekregen over wat erin zit:

Volgens mij heb jij een M-Tech fase 1 chip en een face 2 pakket (das hetzelfde als een fase 2 set) Das dus met de verhoogde barandstof druk en sterkere waste gate veer enzo.

Maar goed ff flink sparen voor eds phase 3.5 en in de tussentijd aan wg schroeven :vertag

Mensen volgend weekend (20 -21 september) is het weer zover, dan is er weer Dragracen in Bitburg!

Das Drag Day.

Wie gaat er vanuit hier :)

Alfred topper, dit zijn foto's en filmpjes waar we leuke herinneringen aan hebben.

Heb je de filmpjes dat jij met mijn auto rijdt ook al ?

Die zoek ik ook nog ;)

Freek, ik heb de filmpjes wel waarop Alfred in jou Corsa rijd :)

Ik brand ze ff op een cdtje voor je ok?

Sow was een koud weekendje met weinig grip.... en heeeel veeeel Kevers :argue

Toch nog een 13,36 gereden in de laatste run tegen Neetmans, die een 13,31 reed.

Moet een mooie race geweest zijn om te zien, we gingen volkomen gelijk op :thumbup

Over minder dan 14 dagen is de volgende en laatste weekend ;)

is dat voor of na dat deze beer jou neer knuppelde... haha volgende keer ben ik erbij! met de Corsa.. hoop ik. :afro

Terug
Naar boven