G Grolsch79 Lid 29 dec 2014 #1 Hallo Ik ben Jos en ik ben zzp'er. Ik heb onlangs een vivaro gekocht. Bj 2006 25dti 27t l1h1 Het is een super bus en rijd heerlijk. Mijn eerste Opel maar bevalt goed.
Hallo Ik ben Jos en ik ben zzp'er. Ik heb onlangs een vivaro gekocht. Bj 2006 25dti 27t l1h1 Het is een super bus en rijd heerlijk. Mijn eerste Opel maar bevalt goed.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 30 dec 2014 #2 Welkom op het forum Jos ! Gefeliciteerd met je bus, veel veilige en plezierige km's ermee gewenst :thumb Gr. Arjan
Welkom op het forum Jos ! Gefeliciteerd met je bus, veel veilige en plezierige km's ermee gewenst :thumb Gr. Arjan