N niles Komt weleens kijken 29 mei 2011 #61 Inmiddels andere velgen gekocht voor de astra. Hier even een foto.
N niles Komt weleens kijken 24 mei 2011 #62 Heb er verder geen problemen mee. Heb de auto in november 2008 gekocht,en toen zat het filter er al op.
Heb er verder geen problemen mee. Heb de auto in november 2008 gekocht,en toen zat het filter er al op.
N niles Komt weleens kijken 29 mei 2011 #64 Inmiddels andere velgen gekocht voor de astra. Hier even een foto.
N Niels0478 Post best veel 30 mei 2011 #66 Nette astra, die velgen lijken veel op die van mij :jerry ik heb ze aleen met een antraciet hart
N niles Komt weleens kijken 31 mei 2011 #67 @bjornspiering: Ik was €450,- kwijt voor de uitlaat vanaf de kat. Heb nu een sport middendemper en een sport einddemper enkel ovaal van remus.
@bjornspiering: Ik was €450,- kwijt voor de uitlaat vanaf de kat. Heb nu een sport middendemper en een sport einddemper enkel ovaal van remus.
N Niels0478 Post best veel 30 mei 2011 #68 Nette astra, die velgen lijken veel op die van mij :jerry ik heb ze aleen met een antraciet hart
N niles Komt weleens kijken 31 mei 2011 #69 @bjornspiering: Ik was €450,- kwijt voor de uitlaat vanaf de kat. Heb nu een sport middendemper en een sport einddemper enkel ovaal van remus.
@bjornspiering: Ik was €450,- kwijt voor de uitlaat vanaf de kat. Heb nu een sport middendemper en een sport einddemper enkel ovaal van remus.