B bart86 Lid 12 feb 2025 #1 Weet iemand waar de benzine filtet zit bij een astra h 2005 1.8? Zit deze in de tank gebouwd? Of zit er nog ergens in? Er is met de auto regelmatig met een lege tank gereden, dus verwacht vervuiling in de filter
Weet iemand waar de benzine filtet zit bij een astra h 2005 1.8? Zit deze in de tank gebouwd? Of zit er nog ergens in? Er is met de auto regelmatig met een lege tank gereden, dus verwacht vervuiling in de filter
D David00 Lid 13 feb 2025 #2 Bij mijn Astra H Gtc 1.6 2008 zit deze in de brandstofpomp ingebouwd. Er zijn wel aantal blokken waarbij deze apart onder de motorkap zit gemonteerd in een metalen huisje.
Bij mijn Astra H Gtc 1.6 2008 zit deze in de brandstofpomp ingebouwd. Er zijn wel aantal blokken waarbij deze apart onder de motorkap zit gemonteerd in een metalen huisje.
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 16 feb 2025 #3 is volgens mij afhankelijk welk type 1.8 de Z18XE heeft hem nog naast de tank hangen, de Z18XER heeft hem in de tank
is volgens mij afhankelijk welk type 1.8 de Z18XE heeft hem nog naast de tank hangen, de Z18XER heeft hem in de tank