Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tankje komt bij QSP vandaan, ben zelf QSP dealer. Dus mocht je er een willen hebben kan ik hem zo voor je bestellen, krijg volgende week toch nog een zending binnen.
Weer wat aan de auto gedaan,
Distributie kapje uit gefreesd,
Inlaatspruitstuk inmiddels gelast,
Staalgevlochten leidingen voor de brandstof onder de auto door,
En nu kun je eerst de hele werkplaats aanvegen dankzij het stralen? Ziet er nog niet eens zo heel slecht uit die bodem, alleen bij de dorpels wel werk zo te zien. Ziet er allemaal fijn uit verder, ben benieuwd hoe die turbomotor gaat lopen in de kadett!
En nu kun je eerst de hele werkplaats aanvegen dankzij het stralen? Ziet er nog niet eens zo heel slecht uit die bodem, alleen bij de dorpels wel werk zo te zien. Ziet er allemaal fijn uit verder, ben benieuwd hoe die turbomotor gaat lopen in de kadett!
Dit is niet met grit of korunt gestraald zo te zien dus dat zal wel meevallen enkel wat stof denk ik ?
Dit is niet met grit of korunt gestraald zo te zien dus dat zal wel meevallen enkel wat stof denk ik ?
wat heb jij in je handtekening staan ???????? verbocht motorsport ???????????????? daar zou ik geen reclame voor maken...die vent kan nog geen boutje aandraaien die stumpert en oplichter.......als ik die nog eens tegen mag komen dan brengt die t er niet goed vanaf.....
wat heb jij in je handtekening staan ???????? verbocht motorsport ???????????????? daar zou ik geen reclame voor maken...die vent kan nog geen boutje aandraaien die stumpert en oplichter.......als ik die nog eens tegen mag komen dan brengt die t er niet goed vanaf.....
greetz
Dat weet ik :') dat is meer om aan te geven welke kadett het is. Zegt iets meer dan gewoon kadett gsi . Ene reclame maken voor een bedrijf wat niet meer bestaat kan niet hea