Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Past prima. Mijn banden maat is 225/45 R17. Hiervoor gereden met een ander 17" setje met 215/40 R17 en moet zeggen dat deze 225/45 R17 mij veel beter bevallen!
Nou hoorde ik van Vredestein dat je met deze maat ook meer krachten uit oefent op de auto dan met de maten welke bedoeld zijn voor de auto. Hierdoor keuren zij het gebruik van deze maat af bij deze auto, is dat nou zwaar overdreven ivm verkoop redenen of zit er wel waarheid in hun opmerking?
Nou hoorde ik van Vredestein dat je met deze maat ook meer krachten uit oefent op de auto dan met de maten welke bedoeld zijn voor de auto. Hierdoor keuren zij het gebruik van deze maat af bij deze auto, is dat nou zwaar overdreven ivm verkoop redenen of zit er wel waarheid in hun opmerking?
Met een grotere omtrek levert de auto minder koppel bij het wegrijden. En met zulke brede banden zal het verbruik ook wel hoger worden. En je hebt met brede banden minder grip, dus met zware regen zul je sneller last krijgen van aquaplaning.