beter geen ta technix gekocht...

Naar boven draaien, dat de veer meedraait maakt niet uit, hij kan geen kant op omdat de bovenkant toch egaal is bij een schroefset. Hoe korter de veer wordt, hoe verder de schokdemper dus inveert, dus dan gaat de auto automatisch lager liggen, je hebt hem nu uitgedraaid..

@CalibraDriver wrote:@PyroNiels wrote:Uhmmm, dat zijn verlagingsveren en geen schroefset.

Met andere woorden; weet niet waar je aan draaid, maar dat kan je blijven doen tot je een ons weegt.

Zakken zal hij niet.

Edit; Ik heb in mijn al aardig lang durende 'tuning carrière' al velen schroefsets gehad.

(Vmaxx, Weitec, KW, TA-Technix)

Op verschillende auto's, en ik kan je met zekerheid vertellen dat TA-Technix van de goedkopere setjes echt de beste is.

Deze doen qua rijd eigenschappen niks onder voor bijvoorbeeld weitec.

Enige nadeel is dat ze niet van rvs zijn, goed invetten met kopervet is dan ook van zeer belangrijk. ;)

Dit is echt waar een schroefset, zit schroefdraad op en in de garage hebbe ze me gezegd da ze hem helemaal naar onder hebben geschroefd en op het goca attest staat zelfs dat het een schroefset is..

Wel een hele vreemde maar het is er wel degelijk een.

Ben benieuwd wat ze van ta technix uit gaan zeggen

sorry maar dat is het niet

zoals op de foto van opeloco zo hoort een schroefset uit te zien dus die veerschotel kan er niet meer zitten met schroefset erop

@darknight2003 wrote:Naar boven draaien, dat de veer meedraait maakt niet uit, hij kan geen kant op omdat de bovenkant toch egaal is bij een schroefset. Hoe korter de veer wordt, hoe verder de schokdemper dus inveert, dus dan gaat de auto automatisch lager liggen, je hebt hem nu uitgedraaid..

Uhm, tsjah..

Misschien moet je je eigen reactie nog een paar keer lezen,

Heeft in ieder geval een flinke lach op mijn gezicht getoverd!

Om een schroefset te laten ZAKKEN moet je OMLAAG draaien ;)

hottuning heeft leuk spul maar martijn of maarten ofzo iets, die man is echt een sukkel,

had ook keer een schroefset besteld toen des, tijds, maar kreeg niet alles wat ik wel zou moeten krijgen, ik dus paar keer gebeld, zegt hij op gegeven moment, van waarom moet je het nog hebben, als je zo lang wacht kan je beter naar de bouwmarkt gaan een flesje spray halen.. ik zei ook flikker maar op mafkees..

@PyroNiels wrote:Heb je bestelbon?

Pb even door heb regelmatig contact met die mannen ;)

Had deze besteld via belgische hottuning.

Nu wilde ik. Mijn proberen te wisselen tegen 20 - 120mm schroefset die ze aanbieden voor calibra

Komen ze er ineens mee dat deze niet bestaat en dat ze me wel een 60mm - 40mm vaste set kunnen opsturen maar wil dan weten of hem dan zeker lager komt te liggen dan nu...

Ik heb ook ta technix onder mijn Tigra gehad,..

ik had nog schroefdraad over, maar vondt hem wel goed staan zo

s7300457.jpg

op 15 inch

alaintigraassen.jpg

op 17 inch..

maar om er op terug te komen, wat jij hebt is absoluut niet de schroefset wat het hoort te zijn

@GSIFREAK wrote:Ik heb ook ta technix onder mijn Tigra gehad,..

ik had nog schroefdraad over, maar vondt hem wel goed staan zo

s7300457.jpg

op 15 inch

alaintigraassen.jpg

op 17 inch..

maar om er op terug te komen, wat jij hebt is absoluut niet de schroefset wat het hoort te zijn

Ligt idd wel mooi, ik ga van de week eens ergens langs om die veren te laten bekijken.

Eens zien wat ze daar zeggen en misschien daar ook andere vere late steken en die ta technix terug sturen

Terug
Naar boven