origineel gepost door Jerremy
Ben ook nog opzoek Speedy007, maar lastig te vinden helaas.
Laatst hier op het forum nog een tip van iemand die een armsteun van een Golf helemaal passend had gemaakt !
Hier de how to.
Echter ik snap niet helemaal wat er nou gedaan is met dat alu gedeelte. Vrij onduidelijk.
Ik ga denk is die jongen benaderen als ik een keus heb gemaakt mbt armsteun. Wil er namelijk ook super graag eentje in de Astra.
Maar die van de BMW gaat denk niet passen. Is te breed ben ik bang.
Jaren terug had ik is een hele mooi gekocht bij een Automaterialen zaak in Rotterdam. Echter die zaak bestaat niet meer, en heb nooit meer wat kunnen vinden van die steun. Heb ook spijt dat ik 'm destijds niet uit die wagen gehaald had toen ik 'm inruilde.
Italiaans fabricaat, montage was aan stoelframe, zonder boren, etc.. op bestaande bout gaten. Zat heel vernuftig, want steun ging dus mee als je stoel verzette. Zowel lengte richting als hoogte. (niet met helling rugleuning. Hij zat aan zitting gedeelte) Echter montage was wel vrij krapjes. Stoel moest eruit enzo.
Volgensmij is dit een Kamei armsteun, die zijn nog wel te krijgen. Ik had er ook één in m'n corsa zitten.
Die van mij had namelijk ook de bevestiging tussen de stoel. de munthouder, matje erin en hij zag er hetzelfde uit. Ze zijn overigens wel vrij prijzig (rond de 130 euro).