Bij mij zat het motortje vast in de dicht-stand, dus ik moest dat ding er wel afhalen om de klep open te zetten (ze moet open staan om geen beslagen ramen te hebben.
Wat je doet:
haal je handschoenkastje weg, dan zie je rechts de klep zitten met ernaast het motortje (klep zit achter een soort plastic tralies, zal je wel zien).
Bedien nu je knop van recirculatie op je bedieningspaneel, als de klep niets doet, is je motortje stuk of is idd dat plastic dingetje afgebroken.
Motortje stuk = klep vast (echt vast) op dichte stand.
Plasticje afgebroken = klep hangt gewoon los, kan je mee bewegen.
Succes!