Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik merk dat nu het meer regent mijn ruiten gaan beslaan. Nu staat de recirculatie niet aan, maar ben bang dat deze niet goed werkt. Kan iemand mij vertellen waar ik de recirculatieklep kan checken.
Bij een G komt het regelmatig voor dat de recirculatieklep motor dol draaid in zijn as. En dan sluit de klep niet meer. Dan moet ie of vervangen worden of met een parker vatszetten.
Het gaat om een Astra Sation 2.0 16V uit 2e helft '98.
Die recirculatieklep, kan ik daar makkelijk bij en waar zit deze precies? Hoe kan ik hem vast zetten, zodat ik in elk geval voorlopig niet met beslagen ramen hoef te rijden.
Bedankt voor alle info en heb er zeker wat aan gehad! Heb net naar de klep gekeken en idd zoals verwacht blijft de klep open staan. Ik heb het koppelstangetje even tijdelijk losgehaald en heb de klep dichtgezet en vastgetaped. Nu even op zoek naar een nieuw motortje voor de bediening en dan hoop ik dat het euvel verholpen is. Kan evt. ook nog de aansturing zijn... In elk geval geen last meer van beslagen ramen.
Interieur filter ook gelijk even bekeken en was droog en schoon op een paar blaadjes na.