Ja ik woon ook in Alkmaar en jij bent waarschijnlijk bij Opel Merel aan de Helderseweg geweest. Die hebben mij nog geen een keer kunnen helpen met het oplossen van problemen. Mijn kachel deed het alleen op stand 1 en voluit op stand 7 en mijn wiel/as/veer gaf een keihard geluid bij het pakken van drempels.
Opel Merel kon daar "niets van vinden", dus ik heb toen besloten om toch maar helemaal naar Roosendaal te gaan daar ik mijn auto gekocht had en nog garantie had. Daar is het allemaal netjes onder garantie gemaakt.
Maar om terug te komen op jouw probleem, ik heb precies datzelfde probleem met mijn benzinemeter van mijn audi 80 gehad.
Die deed het ook alleen als ik hem helmaal vol getankt had.
Vervolgens naar Martin Schilder gegaan en zij hebben daar eerst een spanningsstabilisator/spanningsdeler in mijn dasboard vervangen.
Dag erna weer stuk. Ik weer teruggegaan en toen hebben ze de vlotter vervangen. Dag erna weer stuk. Vervolgens weer teruggegaan en hebben ze de printplaat vervangen van mijn instrumentenpaneel en toen deed hij het weer.
Maar ik was wel €700 lichter. Ze gaan gewoon uitproberen en jij kun blijven betalen.
Bij Martin Schilder hadden zij mijn instrumentenpaneel in een andere audi 80 gestopt en dat instrumentenpaneel(goed werkend) weer in de mijne, mijn eigen instrumentenpaneel deed het wel in de andere audi 80 maar niet in mijn eigen auto. En het instrumentenpaneel van de andere audi 80 deed het wel in mijn auto.
Na het vervangen van de printplaat werkte hij weer.