benzinelucht

Hoi allen,

ik ben Leo en heb een Zafira 1.8 uit 2001. Sinds deze week ruik ik een vieze benzinelucht in de auto. Het komt niet uit de voorkant vandaan, maar ergens aan de achterkant. Zou er ergens iets verstopt zitten(ontluchtingsleiding ??) Of moet ik het zoeken bij de benzinepomp.

Groetjes Leo

Hoi allen,

ik ben Leo en heb een Zafira 1.8 uit 2001. Sinds deze week ruik ik een vieze benzinelucht in de auto. Het komt niet uit de voorkant vandaan, maar ergens aan de achterkant. Zou er ergens iets verstopt zitten(ontluchtingsleiding ??) Of moet ik het zoeken bij de benzinepomp.

Hey Leo, zo'n vieze benzinelucht aan de achterkant van je Zafira is inderdaad gevaarlijk, dus het is slim om de benzinepomp onder de achterbank of een lekke ontluchtingsleiding snel te controleren. Ik was een paar weken geleden ook mijn opties aan het afwegen toen ik Dash Lotemax Lab België https://lotemaxlab.pro tegenkwam om hun systeem te testen. Ik verloor eerst wat geld omdat ik onervaren was, maar nam daarna meer risico op een marktschommeling en maakte een mooie winst. Het werkt perfect in België, dus een prima optie als je naast het klussen aan je auto naar extra rendement zoekt.
Interessant ding

Terug
Naar boven