N nosc Lid 21 jan 2010 #1 Hoi, Ik zat laatst te kijken waar mijn benzinefilter zit in mijn vec c 2.2 16v. maar ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand een plaatje ofzo waar hij zit. Bedankt alvast, Henk
Hoi, Ik zat laatst te kijken waar mijn benzinefilter zit in mijn vec c 2.2 16v. maar ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand een plaatje ofzo waar hij zit. Bedankt alvast, Henk
F Famempeters Loopt hier de deur plat 21 jan 2010 #3 Gokje naast de brandstof tank zoals al vele jaren aan de rechter kant ????? ik weet niet of die van jou dit zo heeft maar even voor het achter wiel onder de wagen kijken zt zo,n rond tonnetje naast de tank . dat is de plaats waar hij bij div opel type,s zit . bert vectra
Gokje naast de brandstof tank zoals al vele jaren aan de rechter kant ????? ik weet niet of die van jou dit zo heeft maar even voor het achter wiel onder de wagen kijken zt zo,n rond tonnetje naast de tank . dat is de plaats waar hij bij div opel type,s zit . bert vectra
wim-v6 Forumbewoner 21 jan 2010 #4 naast de tank inderdaad of erachter, je moet m vanonder gewoon kunnen zien... Willem
C CarloGSI-driver Lid 22 jan 2010 #5 hee, volgens mij zit dat met die nieuwere types in de tank, gr carlo