J Joppo Lid 14 dec 2011 #1 Heb een kadett e sedan 1.4 i 91 die ruikt soms naar benzine, kan geen lek vinden heb alles al nagegeken, ook geen lek bij tankdop onder plaatwerk overloopslangen. Waar kan dit vandaan komen.? (Hij staat trouwens te koop zie marktplaats, plaats Horst.) Groetjes Joppo
Heb een kadett e sedan 1.4 i 91 die ruikt soms naar benzine, kan geen lek vinden heb alles al nagegeken, ook geen lek bij tankdop onder plaatwerk overloopslangen. Waar kan dit vandaan komen.? (Hij staat trouwens te koop zie marktplaats, plaats Horst.) Groetjes Joppo
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 15 dec 2011 #2 trek je achterbank eens omhoog.. daar zit een zwarte ronde dop daaronder ligt je pomp.. kan zijn dat hij daar ook lek is....
trek je achterbank eens omhoog.. daar zit een zwarte ronde dop daaronder ligt je pomp.. kan zijn dat hij daar ook lek is....
J Jurgen Hoort bij de inboedel 15 dec 2011 #4 Dat is idd vaak de oorzaak van een benzinelucht in de auto, had het ook met mijn Corsa A.
D D-gek Komt hier geregeld 14 dec 2011 #5 Ik zou zeggen dat er een ontluchtingsslang door is..vanaf je tankdop langs de vulpijp lopen een aantal slangen, daar zal er waarschijnlijk 1 of 2 van uitgedroogd zijn en gescheurd.
Ik zou zeggen dat er een ontluchtingsslang door is..vanaf je tankdop langs de vulpijp lopen een aantal slangen, daar zal er waarschijnlijk 1 of 2 van uitgedroogd zijn en gescheurd.