Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een probleempje er zit benzine bij mn olie er loopt gewoon een straaltje benzine uit en als ik mn olie dop eraf draait ruikt het helemaal naar benzine KOPPAKKING probleem?? wie heeft hier ook wel is mee te maken gehad??
de motor is niet gechipt het is gewoon een standaard motor n 2.0 16 v zonder webers alleen een power filter hij loopt verder gewoon netjes alleen er loopt gewoon een straaltje uit en dat ruikt naar benzine en als ik de dop van het oliereservoir open draai komt er ook een benzine walm uit dat is een beetje alle informatie die ik kan geven geloof ik
o ja degene waar ik hem van gekocht had die had veel te veel olie er in gedaan toen gooide hij het er allemaal uit weet niet of dat er ook nog iets mee te maken heeft en inderdaat ik heb hem wel veel gestart zonder dat hij aansloeg dus dat zou het probleem kunnen wezen dan maar vind het beetje vreemd dat er gewoon een straaltje uitloopt dan zou je toch zeggen dat er ergenst een lek ofzo zit
o ja degene waar ik hem van gekocht had die had veel te veel olie er in gedaan toen gooide hij het er allemaal uit weet niet of dat er ook nog iets mee te maken heeft en inderdaat ik heb hem wel veel gestart zonder dat hij aansloeg dus dat zou het probleem kunnen wezen dan maar vind het beetje vreemd dat er gewoon een straaltje uitloopt dan zou je toch zeggen dat er ergenst een lek ofzo zit
Post anders ff wat foto's met waar het straaltje precies loopt