Y yanneske1 Komt weleens kijken 12 mei 2014 #1 Welke benodigdheden heb ik nodig om een ombouw te doen voor xenon. Xenon kit met ballasten heb ik nog. 2 lampen? wasinstallatie? Iemand die dit hier al gedaan heeft?
Welke benodigdheden heb ik nodig om een ombouw te doen voor xenon. Xenon kit met ballasten heb ik nog. 2 lampen? wasinstallatie? Iemand die dit hier al gedaan heeft?
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 12 mei 2014 #2 Ikzelf ben bezig met afl(meedraaiende xenonlampen) , Als je het origineel wilt heb je nodig Koplamp links en rechts Assensor voor en achter Wis was instalatie Mvg Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Ikzelf ben bezig met afl(meedraaiende xenonlampen) , Als je het origineel wilt heb je nodig Koplamp links en rechts Assensor voor en achter Wis was instalatie Mvg Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Y yanneske1 Komt weleens kijken 12 mei 2014 #3 heb je dit nieuw gehaald of van de sloop? En dan met tech 2 programmeren?
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 12 mei 2014 #4 Heb dit via de sloop, programeren met opcom Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Y yanneske1 Komt weleens kijken 12 mei 2014 #5 dan ga ik ook even wat slopen afgaan. Dit is toch iets dat ik wel mis.