Ben weer terug! Maar wees gerust.......

Edvries

Post veel
Hallo beste Opel Forummers,

Na jullie jaren lang gespammed te hebben hier ben ik ruim een jaar geleden overgestapt naar BMW. maar door omstandigheden heb ik de BMW ( voorlopig ) achter me gelaten en weer terug bij Opel.

Alleen niet meer met een Vectra...... Ik heb nu een 90 PK sterke :cry Corsa gekocht!

Ik moet zeggen.... Heerlijke auto. Heb de Cosmo uitvoering, 2007 tonnetje op de teller, half leer en verder zeer compleet.

Ik wilde dit heugelijke feit toch met jullie delen.

Vandaar als hoge uitzondering een paar Corsa pica's hier.

Zal overwegend in het Corsa gedeelte zijn maar vooral op een speciaal forum voor Corsa D drivers.nl.

Leuk om weer terug te zijn bij Opel

Een groet van mij voor jullie!

Eric. Met een D.. :shock:

image7_zps6f956a78.jpeg
image6_zpsbde0aea0.jpeg

image_zps65a64638.jpeg

@Corsa_GSi wrote:Welkom terug, dacht bij het zien van de foto's die heeft die auto van me pa gejat :jerry

Ai.....die komt hard aan.... tenzij jij een knulletje tussen de 4 en 6 bent! :D

Phoeheeee :wtf dat was ff schrikken :jerry :jerry :jerry

Van C naar B naar D, een hele sprong voor uit Eric :thumb Mooie kleur king:

Groet jraaf

@Edvries wrote:Bedankt voor de hart verwarmde reacties!!!!!!!! :D

Groet,

Eric.

:shock:

We zullen je 'uitstapje'/moment van verstandsverbeistering maar gauw vergeten gap !

Heeyyyy Eric!

Puike bak hoor!

Wat zul jij blij zijn met een voorwielaandrijver aangezien de winter er weer aan komt ;)

Verstandig zeg :thumb

Groeten Tom met een C

Ik was anders toch laaiend enthousiast over mijn achterwielaandrijving onder mijn omega. Spijtig dat de Vec daar niet mee is uitgerust :angel

Seth met een B

@Edvries wrote:@Corsa_GSi wrote:Welkom terug, dacht bij het zien van de foto's die heeft die auto van me pa gejat :jerry

Ai.....die komt hard aan.... tenzij jij een knulletje tussen de 4 en 6 bent! :D

Nee, hoor maar het is exact, maar dan ook exact dezelfde uitvoering (motor, kleur, bouwjaar, etc.).

En nee ik ben ook geen knulletje van tussen de 4 en 6, die rijden niet met Vectra V6-en of Corsa Turbo's. :jerry

@mike hammer wrote:mooie auto alleen ff die vlekken uit de bijrijders stoel halen ed.

Geloof het of niet..... Maar dat is een geplet pepermuntje geweest!

Groet

Eric.

Terug
Naar boven