2 2slow Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #21 @Pastra wrote:welke kleur is je auto? heb nog een color edition liggen(z190, north cape) z190 north cape is geen color edetion. Maar is die bumper een beetje kras/schade vrij enzo?
@Pastra wrote:welke kleur is je auto? heb nog een color edition liggen(z190, north cape) z190 north cape is geen color edetion. Maar is die bumper een beetje kras/schade vrij enzo?
P Pastra Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #22 Special color edition dan :jerry Heb door steenslag paar plekjes lak er af gespoten met hoge druk jaar geleden ofzo. Deze bumper zou eigenlijk dienen als apk bumper, maar ze hebben bij een andere VOD een brug waar ik met de bumper+riegerlip gewoon op kan :wors
Special color edition dan :jerry Heb door steenslag paar plekjes lak er af gespoten met hoge druk jaar geleden ofzo. Deze bumper zou eigenlijk dienen als apk bumper, maar ze hebben bij een andere VOD een brug waar ik met de bumper+riegerlip gewoon op kan :wors
P Pastra Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #23 Special color edition dan :jerry Heb door steenslag paar plekjes lak er af gespoten met hoge druk jaar geleden ofzo. Deze bumper zou eigenlijk dienen als apk bumper, maar ze hebben bij een andere VOD een brug waar ik met de bumper+riegerlip gewoon op kan :wors
Special color edition dan :jerry Heb door steenslag paar plekjes lak er af gespoten met hoge druk jaar geleden ofzo. Deze bumper zou eigenlijk dienen als apk bumper, maar ze hebben bij een andere VOD een brug waar ik met de bumper+riegerlip gewoon op kan :wors
2 2slow Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #24 @Pastra wrote:Special color edition dan :jerry Heb door steenslag paar plekjes lak er af gespoten met hoge druk jaar geleden ofzo. Deze bumper zou eigenlijk dienen als apk bumper, maar ze hebben bij een andere VOD een brug waar ik met de bumper+riegerlip gewoon op kan :wors Jij heb een special edition :thumb (zonder de color dus) de north cape is sinds 1995 geleverd. Wat betreft de bumper, dan pass ik, ik zoek een hele fraaie, dan hoef ik de mijne niet te laten spuiten
@Pastra wrote:Special color edition dan :jerry Heb door steenslag paar plekjes lak er af gespoten met hoge druk jaar geleden ofzo. Deze bumper zou eigenlijk dienen als apk bumper, maar ze hebben bij een andere VOD een brug waar ik met de bumper+riegerlip gewoon op kan :wors Jij heb een special edition :thumb (zonder de color dus) de north cape is sinds 1995 geleverd. Wat betreft de bumper, dan pass ik, ik zoek een hele fraaie, dan hoef ik de mijne niet te laten spuiten
2 2slow Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #25 @Pastra wrote:Special color edition dan :jerry Heb door steenslag paar plekjes lak er af gespoten met hoge druk jaar geleden ofzo. Deze bumper zou eigenlijk dienen als apk bumper, maar ze hebben bij een andere VOD een brug waar ik met de bumper+riegerlip gewoon op kan :wors Jij heb een special edition :thumb (zonder de color dus) de north cape is sinds 1995 geleverd. Wat betreft de bumper, dan pass ik, ik zoek een hele fraaie, dan hoef ik de mijne niet te laten spuiten
@Pastra wrote:Special color edition dan :jerry Heb door steenslag paar plekjes lak er af gespoten met hoge druk jaar geleden ofzo. Deze bumper zou eigenlijk dienen als apk bumper, maar ze hebben bij een andere VOD een brug waar ik met de bumper+riegerlip gewoon op kan :wors Jij heb een special edition :thumb (zonder de color dus) de north cape is sinds 1995 geleverd. Wat betreft de bumper, dan pass ik, ik zoek een hele fraaie, dan hoef ik de mijne niet te laten spuiten