hey de 4x4 emblemen zaten op t voorscherm onder naast de deur! Dus helemaal onderaan naast de naad van je deur! Of zaten ze nu op de deur.............:hmmz Nu ga ik ook twijfelen! Ik denk dat ze er niet geweest zijn van vectra....turbo emblemen! Ik weet niet waar t zou zitten turbo! Zijn die er dan wel geweest?? weet dat ze van calibra uniek waren die letters turbo en waren alleen maar van die chrome nieuwe lettertjes! Dus niet van die oude met zwart er om heen! En stond dan achter calibra turbo! die 4x4 emblemen zijn ook uniek! Zijn wel t zelfde als die van frontera! Rood met zwarte achtergrond! Ik heb ze ook gehad! Alleen niet aan de buitenkant! Geef je zelf toch een mooi plaatsje?? ik heb ook de I van irmscher in mijn grill op de zelfde plaats geplaatst als waar audi S5 heb staan! gewoon van boven links! i.pv. beneden rechts! Dit staat mooier vindt ik! Ach ja.............. ieder moet doen waar ie t mooi vindt he?? Of wil je t perse in originle staat allemaal??? Anders weet ik wel een kenner voor je?? hennie Boomkamp! Die weet vast wel waar ze zaten! Of bij dealer vragen??