N nova.... Forumbewoner 16 feb 2010 #1 http://auto.marktplaats.nl/opel/314634032-opel-ascona-16-s-cabrio-geheel-uitgebouwd-zeer-uniek.html
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 16 feb 2010 #3 idd bekende weet nog dat ie uit duistland komt zit hellaas geen kap bij wel appart ding liep bij ons tydje in de buurt
idd bekende weet nog dat ie uit duistland komt zit hellaas geen kap bij wel appart ding liep bij ons tydje in de buurt
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 16 feb 2010 #4 ukeukeukeukeuke En bij de grootste autoboef van Nederland!!! :argue:fy1:thumbdown
N nova.... Forumbewoner 16 feb 2010 #5 Oeps had ik maar nix gepost:vertag Toch vind ik hem niet lelijk.. smaken verschillen
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 16 feb 2010 #6 is ook wel appart ding heb hem wel in het echie gezien best mooi eigenlijk als je dr van houd ,maar goed zit geen kap bij is volle cabrio das weer minder
is ook wel appart ding heb hem wel in het echie gezien best mooi eigenlijk als je dr van houd ,maar goed zit geen kap bij is volle cabrio das weer minder
M mantallica Loopt hier de deur plat 16 feb 2010 #7 ik vind het ook wel wat hebben, maar dan met originele gril/koplampen en ik zou die voederplank op de koffer verwijderen
ik vind het ook wel wat hebben, maar dan met originele gril/koplampen en ik zou die voederplank op de koffer verwijderen
M mantadevil Hoort bij de inboedel 17 feb 2010 #8 Originally posted by mantamafkees01 ukeukeukeukeuke En bij de grootste autoboef van Nederland!!! :argue:fy1:thumbdown staat ie bij Jet Cars te koop dan :jerry
Originally posted by mantamafkees01 ukeukeukeukeuke En bij de grootste autoboef van Nederland!!! :argue:fy1:thumbdown staat ie bij Jet Cars te koop dan :jerry
F Fearless Forumbewoner 17 feb 2010 #10 dat bedrijf zit hier in de buurt. Als het wat lijkt ...kopen, en niet meer terug komen... Google m maar eens, de wildste verhalen.
dat bedrijf zit hier in de buurt. Als het wat lijkt ...kopen, en niet meer terug komen... Google m maar eens, de wildste verhalen.
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 17 feb 2010 #11 origineel gepost door Fearless dat bedrijf zit hier in de buurt. Als het wat lijkt ...kopen, en niet meer terug komen... Google m maar eens, de wildste verhalen. Dat bedoel ik, ik heb er zelf ook slechte ervaringen mee helaas. :thumbdown En toen gingen we inderdaad even googlen en hij heeft al heel wat los gemaakt die :swear:swear:swear:swear
origineel gepost door Fearless dat bedrijf zit hier in de buurt. Als het wat lijkt ...kopen, en niet meer terug komen... Google m maar eens, de wildste verhalen. Dat bedoel ik, ik heb er zelf ook slechte ervaringen mee helaas. :thumbdown En toen gingen we inderdaad even googlen en hij heeft al heel wat los gemaakt die :swear:swear:swear:swear
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 20 feb 2010 #15 nou voor zover ik weet is met de auto niet veel mis mee alleen prijs is intussen al paar keer veranderd weet bij toeval klein beetje historie omdat hij hier in de buurt heeft gelopen hij is voor paar jaar terug naar nederland gekomen gelijk met mijn blauwe b manta cabrio toen ik die kocht stond deze er ook nl was in den ham is als ik goed heb verkocht naar nijverdal daar tydje gelopen te hebben is hij naar ommen gegaan vandaar uit waar hij nu staat intrieur vindt ik niet wat en grote nadeel is dat hij geen kap heeft dus echt liefhebbers/mooi weer auto tja en ligt 1600 in maar ik vondt hem toen op zich best mooi tja en mocht je bij zoiets intresse hebben gewoon zelf goed bekijken waar hij ook staat(bij zelfs oplichters vindt je wel eens wat leuks )
nou voor zover ik weet is met de auto niet veel mis mee alleen prijs is intussen al paar keer veranderd weet bij toeval klein beetje historie omdat hij hier in de buurt heeft gelopen hij is voor paar jaar terug naar nederland gekomen gelijk met mijn blauwe b manta cabrio toen ik die kocht stond deze er ook nl was in den ham is als ik goed heb verkocht naar nijverdal daar tydje gelopen te hebben is hij naar ommen gegaan vandaar uit waar hij nu staat intrieur vindt ik niet wat en grote nadeel is dat hij geen kap heeft dus echt liefhebbers/mooi weer auto tja en ligt 1600 in maar ik vondt hem toen op zich best mooi tja en mocht je bij zoiets intresse hebben gewoon zelf goed bekijken waar hij ook staat(bij zelfs oplichters vindt je wel eens wat leuks )
M MV Komt hier geregeld 5 mrt 2010 #19 geen idee, maar dat ding verkopen ze nooit ziet er geinig uit maar die speakers in de deurenuke en deze was toch zonder dak:hmmz voor dat geld verwacht je wel iets beters:sleeping
geen idee, maar dat ding verkopen ze nooit ziet er geinig uit maar die speakers in de deurenuke en deze was toch zonder dak:hmmz voor dat geld verwacht je wel iets beters:sleeping
M mantadevil Hoort bij de inboedel 6 mrt 2010 #20 inderdaad mooi ding binnenkant vind ik wat minder tja en natuurlijk moet er een dak op wat ook aardig prijzig zal worden en blok is voor zo'n auto veeeeeeeeeel te klein naar mijn smaak
inderdaad mooi ding binnenkant vind ik wat minder tja en natuurlijk moet er een dak op wat ook aardig prijzig zal worden en blok is voor zo'n auto veeeeeeeeeel te klein naar mijn smaak