behoorlijk snelle e-kadett

Nou, dit keer dan een van top tot teen getunede en verstevigde motor. Is geen spijker meer origineel aan. Zit toch een partij noeste arbeid en ervaring in verwerkt waar je U met de grote U tegen zegt. Om over het kostenplaatje nog maar te zwijgen, das geen blokkie van een duuzendje of twee, meer eerder tien. misschien wel twintig.

@corsaracer wrote:y

das boost beast en die is al heel oud!

en zo snel vind ik dat ding niet eens.... veel te zwaar!!

en de reden waarom dat die op engels kenteken staat is omdat het een samenwerking was tussen regal in engeland en eds hier in duitsland.

maar omdat hij in engeland gebouwd is uiteindelijk en daar alles op kenteken te krijgen is heeft hij een engels kenteken.[/quote]

Ja maar ziet er wel leuk uit ik heb hem zien sprinten in Lockau in 2003 dacht ik iedereen ging toen uit ze dak op de tribune :wors

nou heeft iedereen het over de aandrijving van de snelle kadett he...

maar niemand die opvalt dat het helemaal geen c20let blok is????

iedereen hier valt over de kleinste dingen als er wat gepost wordt, maar zoiets wordt niks over gezegd, vond dat opvallend.

en dan zeggen ''het is unne heule snelle kadett, boeiuh wat voor blok derin leg'' is dan meer iets voor een neanderthaler

Ik had het al eerder gepost ergens. Ik vind dit weer juis iets moois. Waarom zou je nog een c20xe willen als de x20xev ook helemaal niet zo slecht is als alle c20xe let eigenaren beweren.

Als (let wel: als) ik aan de motorswap ga wordt het ook een x20xev. Een c20xe begint een beetje de iphone onder de Opel motoren te worden

Terug
Naar boven