behoorlijk snelle e-kadett

@henk 400rr wrote:@SanguiniusNL wrote:Klein beetje research gedaan.

die WKT Kadett heeft 'gewoon' een F28 versnellingsbak, dus FWD...

wel weer geschikt voor 1000Nm. dat dan weer wel :P

Inderdaad het is echt een FWD wagen.. :thumb

Bewijsstuk 1: filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=wGp-QzFkexM

Bewijsstuk 2:

@Tiedo wrote:ik kwam op youtube dit filmpje tegen van een e kadett;

" onclick="window.open(this.href);return false;

:shock: :shock: gaat behoorlijk rap

ja, jah... kijk niet alleen naar het filmpje, maar kijk wat er onder staat.

"WKT Astra Mk2 FWD Movie Streetcar Vauxhall Kadett E Turbo c20let c20xe Street race 186mph"

:mrgreen: :mrgreen:

Ik heb op de Facebook pagina gekeken, staat nog meer leuks op ;)

https://www.facebook.com/pages/WKT/378837148882213?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik had al het idee dat het een Duitser oid. moest zijn, maar begon wat te twijfelen over dat vauxhall verhaal onder het filmpje. :hmmz

Maar hij is goed bezig. :thumb

Uitkijken dus in Duitsland naar een laagvliegende Kadett. :mrgreen:

D`r staan een heleboel opeltjes daar binnen.

Ik denk dat hij/ met zn allen lekker aan het hobbieën zijn en dat dan op die pagina posten?

Die 4x4 is in ieder geval een andere wagen dan die waar dit topic over gaat :)

Gasten rijden dus ook F28 met een LANGE overbrenging!! Dat is echt kickass!! Heb je op zo'n vermogen ook gewoon echt nodig, anders ben je alleen maar aan het gummen en sta je verder nog zowat stil...

Wel lijp als je dit voor mekaar krijgt en overkomt bij 900pk en 8900 toeren op de autobahn:

313392_395888530510408_1255200887_n.jpg

@GTS2.2DTI wrote:Sodeknetters, 300 in zo'n koekblik :shock: :thumb

Op youtube staat een filmpje over een Corsa-A met twee Calibra turbo motoren.

Eentje voor, en eentje achterin = 4x4.

Elk heeft 350 pk x 2 = 700 pk!!

Loopt ongeveer 360 km/h, gozert heeft al 320 km/h gereden.

Is een Duitser maar de Corsa staat op Engels kenteken.

En dat heeft zijn reden nietwaar?

De politie houd de Corsa geregeld? staande, vanwege de SOUND.

Maar doet voorlopig niets.

:jerry :jerry

@jethro wrote:@GTS2.2DTI wrote:Sodeknetters, 300 in zo'n koekblik :shock: :thumb

Op youtube staat een filmpje over een Corsa-A met twee Calibra turbo motoren.

Eentje voor, en eentje achterin = 4x4.

Elk heeft 350 pk x 2 = 700 pk!!

Loopt ongeveer 360 km/h, gozert heeft al 320 km/h gereden.

Is een Duitser maar de Corsa staat op Engels kenteken.

En dat heeft zijn reden nietwaar?

De politie houd de Corsa geregeld? staande, vanwege de SOUND.

Maar doet voorlopig niets.

:jerry :jerry

das boost beast en die is al heel oud!

en zo snel vind ik dat ding niet eens.... veel te zwaar!!

en de reden waarom dat die op engels kenteken staat is omdat het een samenwerking was tussen regal in engeland en eds hier in duitsland.

maar omdat hij in engeland gebouwd is uiteindelijk en daar alles op kenteken te krijgen is heeft hij een engels kenteken.

Leipe gast...

Maar wel respect voor de film stonden wel dikke opels op het einde

Zoiets moet je testen op een vliegveld

@nova.... wrote:

Met een paar vleugeltjes komtie ook wel los ook!

Verbaast me sowieso dat een Kadett met 300 per uur niet al opstijgt, maar goed, het waren in die tijd ook zo ongeveer de meest aerodynamische auto's heh. Maar bedenk je dat bij die snelheid de lucht zowat stroop wordt en met een kracht langs die auto gaat waar je u tegen zegt! Ben zelf wel eens een ventilatieroostertje (die driehoekige) kwijt geraakt op de snelweg toen ik een Hondaatje achterna ging en de 200 passeerde. Ineens een harde PLOF gevolgd door een enorme suis, schrok me helemaal rot!!

Dan die kieren rond de deuren, dat rubber wordt helemaal naar binnen geblazen bij dat soort snelheden, is echt zo gigantisch link wat hij daar doet!!

Vindt het echt een supergaaf project, mede omdat hij nog zo mooi standaard lijkt.

Kan je mooi supercars mee plagen haha.

Heb je het van binnen dicht gemaakt dan? Bij mij was het enorme herrie (suisen) gelijk, en de knal van het loslaten alleen al was behoorlijk hard. Denk ook wel dat ik ze nog een keer beter vast ga maken, met bijvoorbeeld wat lacing cord van Multicomp, dat is bijna net zo sterk als staal draad en verder net een soort dun electra draad, en het is zwart en erg goedkoop. Wij gebruiken het veel op werk om dingen die ergens bij horen er aan vast te maken dat het nog wel kan bewegen, zoals dekseltjes van batterijvakken en zo...

42246083.jpg

http://nl.farnell.com/pro-power/81400000/lacing-cord-0-9mm-25m-black/dp/3058669" onclick="window.open(this.href);return false;

@Vinci wrote:@nova.... wrote:

Met een paar vleugeltjes komtie ook wel los ook!

Verbaast me sowieso dat een Kadett met 300 per uur niet al opstijgt, maar goed, het waren in die tijd ook zo ongeveer de meest aerodynamische auto's heh. Maar bedenk je dat bij die snelheid de lucht zowat stroop wordt en met een kracht langs die auto gaat waar je u tegen zegt! Ben zelf wel eens een ventilatieroostertje (die driehoekige) kwijt geraakt op de snelweg toen ik een Hondaatje achterna ging en de 200 passeerde. Ineens een harde PLOF gevolgd door een enorme suis, schrok me helemaal rot!!

Dan die kieren rond de deuren, dat rubber wordt helemaal naar binnen geblazen bij dat soort snelheden, is echt zo gigantisch link wat hij daar doet!!

Ok dat klopt maar zonder rolkooi is dit vragen om moeilijkheden..alle respect voor de kadet en de 300km/h maar zoiets kan nooit niet goed blijven gaan ;)

Ja, zat ik ook gelijk al naar te kijken, maar daarom juist. Als dat ding opstijgt, en dat gebeurt al snel met een hobbel in de weg en die snelheid dan vliegt die auto helemaal aan stukken bij de landing. Zelfs met kooi mag je dan bidden dat je het overleeft...

Terug
Naar boven