behoorlijk snelle e-kadett

Tiedo

Post vaak
ik kwam op youtube dit filmpje tegen van een e kadett;

" onclick="window.open(this.href);return false;

:shock: :shock: gaat behoorlijk rap

@henk 400rr wrote:Zeer, zeer indrukwekkend, best wel jammer dat het FWD is.

Volgens mij is het een AWD als ik zo t filmpje op de Dyno bekijk..

Supergaaf ding wel, ik vind t helemaal geweldig dat ie nog helemaal standaard oogt :thumb

so dat ding is wel rete snel zeg... . echt mooi zoiets!! lekker die nieuwe auto s dik poep rijden met een oude kadett! prachtig!

wat een vermogen :shock:

Mooi dat hij er van buiten nog "standaard" eruit ziet. Echte wolf in schaapskleren

Zeer, zeer indrukwekkend, best wel jammer dat het FWD is.

Kan me haast niet inhouden te zeggen dat het eigenlijk een levensgevaarlijk projectiel op de weg is en ik zeer blij ben dat zoiets niet bij ons in de buurt woont.

Maar verder, erg indrukwekkend.

ik denk zomaar dat ie nog wel harder gaat als 300,immers 600 pk bij effe 1000 kg,en dan is de stroomlijn ook nog ns niet slecht.

Maar idd,moet er niet aan denken,ik had ooit een niet geheel standaard c20xe GSI en dat ging al 230 echte km's en ik vond dat bij die snelheid al niet erg fijn rijden..............

Maar wel kikkuhh,300 met een opel Kadett :shock: Ga je gewoon een TGV of de meeste Ferrari's voorbij! :wtf

Ik heb eens een filmpje gezien vlgs mij van deze zelfde auto waarbij hij weg reed en daar zag je alleen de voorwielen doorspinnen.

Ook als je dat deel van de video bekijkt waar de teller gefilmd wordt bij het optrekken kan het haast niet anders dan dat hij FWD is.

Is die teller in mijlen of Km/h?? Wat een gevaarlijke gekken die dat bouwen joh!! :shock: Wel gaaf! :afro

Dit dan??

[youtube:20iq65mp]

[youtube:20iq65mp]

Klein beetje research gedaan.

die WKT Kadett heeft 'gewoon' een F28 versnellingsbak, dus FWD...

wel weer geschikt voor 1000Nm. dat dan weer wel :P

gezien het vermogen en idd dat er duidelijk op het filmpje te zien is dat de achterwielen ook aangedreven zijn. zal dr wel Haldex onder zitten gok ik.

f28 is bij calibra van origine 4 wiel aangedreven. en meestal in een kadett ogebouwd naar 2 maar in dit geval dus niet.

gezien het zn daily is vraag ik me wel af wat de plannen zijn et de echte WKT :D

@SanguiniusNL wrote:Klein beetje research gedaan.

die WKT Kadett heeft 'gewoon' een F28 versnellingsbak, dus FWD...

wel weer geschikt voor 1000Nm. dat dan weer wel :P

Inderdaad het is echt een FWD wagen.. :thumb

Bewijsstuk 1: filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=wGp-QzFkexM

Bewijsstuk 2:

@Tiedo wrote:ik kwam op youtube dit filmpje tegen van een e kadett;

" onclick="window.open(this.href);return false;

:shock: :shock: gaat behoorlijk rap

ja, jah... kijk niet alleen naar het filmpje, maar kijk wat er onder staat.

"WKT Astra Mk2 FWD Movie Streetcar Vauxhall Kadett E Turbo c20let c20xe Street race 186mph"

:mrgreen: :mrgreen:

Als de eigenaar zelf bij de comments plaatst "my car have FRONT wheel drive" , waar discussieren we dan nog over ??? :hmmz ;)

Ding gaat wel hard zeg.

Even over het meedraaien van de niet aangedreven wielen op de testbank, dit gebeurt wel vaker en is bedoeld om bij moderne auto's storingen te voorkomen in het ABS, ESP etc.

Kan anders noodloop veroorzaken.

Terug
Naar boven