@81supporter wrote:Het vreemde vind ik dat als je je meld met een probleem het afschuiven direct begint.
Je hebt ook geen keus van herstelbedrijf , je verzekering heeft een contract en daar moet je t mee doen.
Ik rij nu 30 jaar auto en heb dit nog nooit meegemaakt.
Ja , het is natuurlijk al een oudere auto...wat heeft dat er nou mee te maken ?
Een week terug foutloos door de APK.
Er kan een productiefout zitten in het raam , en misschien is de glazenplakker niet deskundig genoeg of heeft het raam een tik gehad.
Je zal het nooit weten want ik heb nog nooit een garage een fout horen toegeven !
Ik vaker als niet haha
Geen steentje op de ruit gehad Willem.
Vandaag de auto niet eens gebruikt. De barst 30 cm langer nu.
De ruit staat zwaar onder spanning !
Een gelijmde ruit kan om twee reden onder spanning staan:
aanbouwdelen verkeerd terug gemonteerd.
Of carroserie stond niet op de wielen dan wel op een niet rechte vlakke vloer tijdens het inlijmen van de ruit.
jij heb 3 opties
zelf betalen ( niet leuk )
naar de garage gaan, aangeven dat je de manager wil spreken. Aangeven wat er gebeurt is en dan indien nodig schriftelijk indienen en wachten op reactie. soms, als je maar genoeg zeikt ( no offence, ik bedoel het goed ).. dan doe ze t maar om er vanaf te zijn
- verzekering bellen, kheb weer schade, en opnieuw laten doen, desnoods ergens anders. OVERLEG je opties! als jij naar bedrijf 1 gaat en geen eigen risico hebt.. maar jij vind dat een k*tbedrijf, dan kun je t proberen bij een ander.. stel je gaat dan naar bedrijf B, die delen jou mede dat je bji hun een eigen risico hebt van 100 euro.. dan kun je zeggen, he weet je wat, als jullie mijn eigen risico betalen, mogen jullie die ruit doen. of we delen het, of weet ik veel.. altijd wel iets op te verzinnen

Zo kun je best veel schipperen.
Als ik mijn ruit zelf vernieuw ( bedrijf B in dit geval ) had ik een eigen risico van 75 euro, bij carglass zou ik 50 hebben.. MYASS! ik doe het zelf wel, weet ik zeker dat het 100% goed zit. :jerry