B boekje1 Post best veel 3 nov 2012 #1 vraagje mijn astra moet naar de keuring toe nu liggen er van voor banden op 175x70xr13 deze zijn versleten, maar heb nog 2 banden liggen van fireston nieuw maar deze zijn 165x70xr13 passen deze ook op de zelfde velg
vraagje mijn astra moet naar de keuring toe nu liggen er van voor banden op 175x70xr13 deze zijn versleten, maar heb nog 2 banden liggen van fireston nieuw maar deze zijn 165x70xr13 passen deze ook op de zelfde velg
G groothuis27 Komt weleens kijken 3 nov 2012 #2 passen zonder meer , is geen probleem , alleen de hoogte is wat lager n.l 5 mm , maar dat is niet zo heel veel . als de andere banden een keer op zijn ook die maat er bij zoeken . @boekje1 wrote:vraagje mijn astra moet naar de keuring toe nu liggen er van voor banden op 175x70xr13 deze zijn versleten, maar heb nog 2 banden liggen van fireston nieuw maar deze zijn 165x70xr13 passen deze ook op de zelfde velg
passen zonder meer , is geen probleem , alleen de hoogte is wat lager n.l 5 mm , maar dat is niet zo heel veel . als de andere banden een keer op zijn ook die maat er bij zoeken . @boekje1 wrote:vraagje mijn astra moet naar de keuring toe nu liggen er van voor banden op 175x70xr13 deze zijn versleten, maar heb nog 2 banden liggen van fireston nieuw maar deze zijn 165x70xr13 passen deze ook op de zelfde velg