B babyblue Komt hier geregeld 8 mrt 2010 #1 Ik heb deze week een stapel manaclub bladen gekregen, en nu kom ik een baby blauwe A tegen uit '72 in nummer 2 van april 1999 In het 17e jaargang Deze heeft een baby blauw interieur? is dat vroeger zo geleverd? en bestaat deze manta nog? :angel
Ik heb deze week een stapel manaclub bladen gekregen, en nu kom ik een baby blauwe A tegen uit '72 in nummer 2 van april 1999 In het 17e jaargang Deze heeft een baby blauw interieur? is dat vroeger zo geleverd? en bestaat deze manta nog? :angel
B babyblue Komt hier geregeld 8 mrt 2010 #2 Leuk spul in de clubbladen:agent oudste A manta in nederland 16-49-PK oudste B 68-HE-14
P Pastra Loopt hier de deur plat 8 mei 2013 #5 uit 1901 :jerry De opvolger van de patentmotorwagen van 1899 :wors Gr. Pastra
W wfvdijk Komt weleens kijken 8 mei 2013 #6 Zie www.mantaclub.nl -> mantapedia -> rdw gegevens voor de huidige stand van zaken Sent from my iPad using Tapatalk HD
Zie www.mantaclub.nl -> mantapedia -> rdw gegevens voor de huidige stand van zaken Sent from my iPad using Tapatalk HD