Baba's bak, Verkocht :(

@jraaf wrote:VET! Veel beter :thumb

Groet jraaf

Zeg mister Raaf je weet toch wie schuld heeft aan deze update.... Door jou topic ben ik dit gaan doen.... Dus keep up the good work, zodat ik kan kopieren :)

@jraaf wrote:Kunt 't beste ff op de brug zetten. Links en rechts heb je 2 service kleppen in de afdekplaat onder de voorbumpervoor de wielkasten die met één torx vast zitten. Hierdoor kun je makkelijk bij de mistlampen. C1 is H4 en C2 H11 dacht ik. Achterste kap zit afhankelijk van model, vast met een draaidop of schroefjes.

.......

Groet jraaf

Net onder de auto gelegen in mijn geval is het H3. Net een setje osram cool blue intense 4000 k besteld in Duitsland ben benieuwd of ik verschil ga zien zodra ze erin zitten. De info en of pics komen eraan zodra ze erin zitten.

Baba

P.s. Ik heb geen service kleppen. Ik kon rechtstreeks bij de draaidop om het lampje te verwisselen, blijkbaar is hier verschil in bij de vec's???

Vandaag ook nog aan de slag geweest om wat vervuiling op het leer weg te krijgen. Ik heb gebruik gemaakt van HG "Dieptereiniger voor leer" http://nl.hg.eu/products/show/id/24/dieptereiniger_voor_leer" onclick="window.open(this.href);return false; en als voeding "4 in 1 voor leer" http://nl.hg.eu/products/show/id/1/4_in_1_voor_leer" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor:

IMAG0315_zpse2dfd4b5.jpg

Na:

IMAG0325_zps1e0a0f09.jpg

Wat vinden jullie van het resultaat? Ik heb het gevoel dat dit beter kan... Ik hoor daarom graag jullie commentaar met betrekking tot het gebruik van leer schoonmaak en voeding spullen. De HG spulletjes heb ik gekocht om een begin te maken aan het reinigen en bijhouden van het leer. Ben benieuwd...

Resultaat is glimmend !

Persoonlijk hou ik het bij Smart-leather van Smartwax. Maar zoveel mensen , zoveel meningen ! :thumb

Beste, nu heb ik 2e hands recarotjes leer gekocht :). Maar volgend op zijn vraag, ze zijn natuurlijk niet nieuw meer! maar er zitten wat zwarte spikkels op het oranje gedeelte van de stoel (ze zijn zwart/oranje), ik krijg het grootste gedeelte er af, maar niet alles!

Wat kan ik hier tegen doen!?

ik gebruik zelf de gliptone liquid leather

condisener en cleaner

als je doet zoals op de verpakking dus echt laat inwerken en uitpoetsen dan krig je super resultaat

ik gebruik ook gliptone, geeft gewoon een goed resultaat en een mooie langdurige leergeur. Er zijn zelf geurpads van te bestellen.

Vraagje, kan ik ergens nakijken of ik banden spanningsensoren kan gebruiken op mijn vec? Is dit na te kijken of ik hiervoor de juiste spullen in mijn wagen heb zitten (op-com heb ik)?

Terug
Naar boven