T taxithijs Lid 17 jul 2012 #1 Te koop: rechter achter scherm voor een B- Kadett coupe.(Gebruikt) € 750,- Ik heb foto's, maar kan ze alleen via de mail versturen voor degene die interesse heeft!! Thijs
Te koop: rechter achter scherm voor een B- Kadett coupe.(Gebruikt) € 750,- Ik heb foto's, maar kan ze alleen via de mail versturen voor degene die interesse heeft!! Thijs
S soepkiepe Forumbewoner 17 jul 2012 #2 750 euro voor alleen het achterscherm :shock: :shock: maar uhhh.. welkom hier, maar we hebben hier een speciaal marktplaats deel voor dit is gelijk je 1e bericht, dus snap wel dat je het niet gelijk snapt allemaal, maar zet hem daar ff in
750 euro voor alleen het achterscherm :shock: :shock: maar uhhh.. welkom hier, maar we hebben hier een speciaal marktplaats deel voor dit is gelijk je 1e bericht, dus snap wel dat je het niet gelijk snapt allemaal, maar zet hem daar ff in
T taxithijs Lid 18 jul 2012 #3 We zijn begonnen met een bedrag dan kunnen andere die wel interesse hebben misschien een bod doen!
O Opel_Freak25 Komt weleens kijken 19 jul 2012 #4 volgens mij wil je de jackpot winnen of niet thijs? voor dat geld kan je ook 2 donor auto's kopen maar suc6 met de verkoop
volgens mij wil je de jackpot winnen of niet thijs? voor dat geld kan je ook 2 donor auto's kopen maar suc6 met de verkoop
V Vinci Forumbewoner 20 jul 2012 #5 Voor dat geld kun je het een goede plaatwerker met de hand laten walsen denk ik.... :vertag