Ik heb een Opel Astra H uit 2010, waar onder de handrem een Aux ingang zit. Helaas kan ik deze in mijn boordcomputer niet terugvinden. Nu lees ik her en der iets over een tech2 apparaat wat nodig is hiervoor. Kan het ook anders, ik heb namelijk mijn auto niet in onderhoud bij een dealer, dus gok dat dit veel geld gaat kosten, voor waarschijnlijk iets simpels/softwarematig.
Iemand nog tips/trucs hiervoor hoe ik dus mijn aux kan activeren?
Iemand nog tips/trucs hiervoor hoe ik dus mijn aux kan activeren?