Als we auto opleggers regelllen wil ik best met 6/7 auto's komen hoor van mijn kant.. maar dat geldt voor meerdere in de club..:jerry
Maar was idd super gezellig alleen jammer van vrijdag middag met die regen sommige auto's stonden tot de sideskirts in het water (bovenkant enkel

) omdat de grond zo kurkdroog was en het water dan niet wegloopt:angel
origineel gepost door deejay
Het was werkelijk waar een super weekend....Opelplaza was een groot succes in het klein, want we stonden maar met 3 Opelclubs bij elkaar en dat moet beter kunnen...
Geluid wat bij de Opel Power Club vandaan kwam was inderdaad niet slecht en de muziek ook niet... wellicht kunnen we daarin als clubs wat gaan samenwerken en de hele zooi koppelen
Inderdaad jammer dat NL-tuning niet bij de rest stond, maar dat zal ik samen met 402events bespreken om te kijken hoe we dat beter kunnen regelen voor volgend jaar.....
Dat met de beker voor grootste aanwezige Opelclub verliep inderdaad niet helemaal soepel, zal vast beter gaan als we allemaal bij elkaar staan...
Doel voor volgend jaar ..... Opelclubs die minstens de helft van veld I veroveren :vertag