P Peter 1 Lid 11 jan 2010 #1 Ik zou willen weten of een Senator A2 2.5 en een Senator A2 2.2 beiden met een automaat nu dezelfde automaat hebben . Is die uitwisselbaar ? Ik had een 2.5 en heb nu even een 2.2 bijgekocht ook met automaat en het is om te weten of ik die ook achter die 2.5 kan hangen .
Ik zou willen weten of een Senator A2 2.5 en een Senator A2 2.2 beiden met een automaat nu dezelfde automaat hebben . Is die uitwisselbaar ? Ik had een 2.5 en heb nu even een 2.2 bijgekocht ook met automaat en het is om te weten of ik die ook achter die 2.5 kan hangen .
F fluks Komt hier geregeld 11 jan 2010 #2 automaat is het zelfde alleen de koppelomvormer kan anders zijn maar deze kun je wisselen als de beide auto's evenveel versnellingen hebben
automaat is het zelfde alleen de koppelomvormer kan anders zijn maar deze kun je wisselen als de beide auto's evenveel versnellingen hebben
P Peter 1 Lid 11 jan 2010 #3 Het zijn beide 4 versnellingsautomaten . Dus de primaire as is hetzelfde van vertanding en de verhoudingen in de versnellingsbak ook ?
Het zijn beide 4 versnellingsautomaten . Dus de primaire as is hetzelfde van vertanding en de verhoudingen in de versnellingsbak ook ?
G GSE Hoort bij de inboedel 11 jan 2010 #5 Bakken zijn gelijk,en zo als fluks zegt kunnen de koppelomvorms anders zijn,omdat de koppels van de verschillende motors anders zijn.
Bakken zijn gelijk,en zo als fluks zegt kunnen de koppelomvorms anders zijn,omdat de koppels van de verschillende motors anders zijn.