Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zou graag autobanden aankopen online, is er iemand die enige tips heeft voor waar ik terecht kan? Is er iemand die reeds ervaring heeft met het aankopen van banden online?
de lokale bandenboer bij mij is net zo duur als autobandenmarkt.nl hoor. En dan leggen ze dr nog op ook!!
tijdje terug nog 85 euro per stuk voor Bridgestone Turanza's 195/65/15
Over het algemeen zijn de plaatselijke bandenboeren een stuk duurder. Ik bestel al jaren bij bandenmarkt.nl en bevalt prima. Mijn eigen garage legt ze er om voor 10 euro p/stuk. Maar dan nog ben ik stukken goedkoper uit als bij Euromaster oid.
Of je koopt net als Bas en mij een knappe set velgen waar de banden al om liggen.
De mijne ( Astra G- velgen ) heb ik uit Duitsland gehaald voor 200 euro....... daar zatten Dunlop 3D Wintersport ( als beste getest bij ADAC ! ) banden om met ruim 8MM profiel !!
precies alleen altijd even controlren of het idd de juiste banden zijn ik bestelde pirelli p6000 14 inch wat krijg ik 15 inch met de mededeling dat 14 inch niet leverbaar was