tja, auto wassen op straat mag al een aantal jaar niet meer.
maar dat boeit toch niemand
in nederland mag je niets....
even offtopic. wat vinden jullie nu de meest slechte/stomme dingen van nederland?
ook even de positieven dingen vermelden
-hoge boetes, veel verzekeringen en regels, overal moet je veel voor betalen, benzine prijs belachelijk hoog, in sommige steden zien veel donkere mensen de blanke aan voor buitenlanders (was in amsterdam, bos en lommer, en men vond het vreemd dat er nog blanke mensen in de bouw werkte :wtf ) als je een keer uitgaat, en je raakt iemand aan heb je een mes tussen je ribben, of er wordt gelijk een grote mond op gezet. en zo kan ik nog uren doorgaan.
+in nederland wonen heel veel mooie mensen van het vrouwelijk geslacht :jerry , kan je van veel andere landen niet zeggen, 4 seisoenen, is toch wel leuk, ondanks veel zinloos geweld toch een heel hecht volkje die mekaar veel helpt(denk aan dit forum, in de winter mekaar helpen met oversteken, aanduwen van auto's, in de zomer snel een praatje maken, vriendelijk gedag zeggen.
wordt wel erg off topic. maar ondanks het land van regeltjes, ben ik toch blij dat ik er woon :wors