F Fearless Forumbewoner 18 jul 2011 #4 "getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry
"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry
F Fearless Forumbewoner 18 jul 2011 #5 "getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry
"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry
P Piele Komt hier geregeld 22 jul 2011 #12 @Fearless wrote:"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass
@Fearless wrote:"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass
P Piele Komt hier geregeld 22 jul 2011 #13 @Fearless wrote:"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass
@Fearless wrote:"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass
T trashmetal Forumbewoner 24 jul 2011 #16 @Piele wrote:@Fearless wrote:"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass p.s. ik vind verbouwen ook niet echt klinken ik zie al iemand voor me die met een klauwhamer zijn auto staat te bewerken LOL
@Piele wrote:@Fearless wrote:"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass p.s. ik vind verbouwen ook niet echt klinken ik zie al iemand voor me die met een klauwhamer zijn auto staat te bewerken LOL
T trashmetal Forumbewoner 24 jul 2011 #17 @Piele wrote:@Fearless wrote:"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass p.s. ik vind verbouwen ook niet echt klinken ik zie al iemand voor me die met een klauwhamer zijn auto staat te bewerken LOL
@Piele wrote:@Fearless wrote:"getuned"....net zon baggerwoord als "gepimpt". Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass p.s. ik vind verbouwen ook niet echt klinken ik zie al iemand voor me die met een klauwhamer zijn auto staat te bewerken LOL
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 25 jul 2011 #18 Ik noem het prepareren.. Tunen is zo'n algemeen begrip? Tjoeningggggggg :jerry
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 25 jul 2011 #19 Ik noem het prepareren.. Tunen is zo'n algemeen begrip? Tjoeningggggggg :jerry
T trashmetal Forumbewoner 26 jul 2011 #20 Humzz, dan heb je customize nog hahaha (misschien idee voor ander topic, hoe noem je het naar eigen wens aanpassen van je auto??) :wtf
Humzz, dan heb je customize nog hahaha (misschien idee voor ander topic, hoe noem je het naar eigen wens aanpassen van je auto??) :wtf