Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Enkele jaren geleden was er volgens mij bij Veronica een auto top 100, waarin de Opel Manta verrassend hoog eindigde. Heeft iemand nog die lijst, of weet iemand die te staan. Link naar de uitzending mag ook, maar volgens mij was dat toen nog niet echt.
Ik weet nog wel dat Huub Stapel de Manta zo aan het afkraken was. Ik heb net een kwartiertje gegoogled, maar ben niks tegen gekomen. Geen complete lijst en geen afleveringen oid.
Ik weet nog wel dat Huub Stapel de Manta zo aan het afkraken was. Ik heb net een kwartiertje gegoogled, maar ben niks tegen gekomen. Geen complete lijst en geen afleveringen oid.
[rquote=1829442&tid=139536&author=BlitzKicker]Ik weet nog wel dat Huub Stapel de Manta zo aan het afkraken was. Ik heb net een kwartiertje gegoogled, maar ben niks tegen gekomen. Geen complete lijst en geen afleveringen oid. [/rquote]
[rquote=1829442&tid=139536&author=BlitzKicker]Ik weet nog wel dat Huub Stapel de Manta zo aan het afkraken was. Ik heb net een kwartiertje gegoogled, maar ben niks tegen gekomen. Geen complete lijst en geen afleveringen oid. [/rquote]
[rquote=1830688&tid=139536&author=MOOK]Ik bedoel geen schaalmodellen, de echte kwamen in beeld. En Tcat, dat programma wil ik ook wel eens zien...[/rquote]
het gaat daar wel over echte wagens maar het decor bestaat uit schaalmodellen.
[rquote=1830688&tid=139536&author=MOOK]Ik bedoel geen schaalmodellen, de echte kwamen in beeld. En Tcat, dat programma wil ik ook wel eens zien...[/rquote]
het gaat daar wel over echte wagens maar het decor bestaat uit schaalmodellen.