S Silver Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #61 Breitling. moet wel nodig een opknapbeurtje hebben, zit onder de krassen en ik mis een knopje.
R RonaldH Hoort bij de inboedel 11 feb 2011 #62 Ik draag geen horloge,kan niet met mn werk . Op mn telefoon zit ook een klok
R RonaldH Hoort bij de inboedel 11 feb 2011 #63 Ik draag geen horloge,kan niet met mn werk . Op mn telefoon zit ook een klok
P Peer010 Komt hier geregeld 11 feb 2011 #64 heb zelf ook wel een mooie collectie vind ik zelf hoor...
P Peer010 Komt hier geregeld 11 feb 2011 #65 heb zelf ook wel een mooie collectie vind ik zelf hoor...
T TonSR Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #66 ikheb er ook nog wel wat,maar dan zak klokjes de oudste is van 1938 de duurste was er 1 met een porceleine voorstelling op het deksel en de goedkoopste is gevonden in grof vuil wat buiten lag en ik plaats er geen pics van,om de kat niet op het spek te binden. vgr tonsr.
ikheb er ook nog wel wat,maar dan zak klokjes de oudste is van 1938 de duurste was er 1 met een porceleine voorstelling op het deksel en de goedkoopste is gevonden in grof vuil wat buiten lag en ik plaats er geen pics van,om de kat niet op het spek te binden. vgr tonsr.
T TonSR Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #67 ikheb er ook nog wel wat,maar dan zak klokjes de oudste is van 1938 de duurste was er 1 met een porceleine voorstelling op het deksel en de goedkoopste is gevonden in grof vuil wat buiten lag en ik plaats er geen pics van,om de kat niet op het spek te binden. vgr tonsr.
ikheb er ook nog wel wat,maar dan zak klokjes de oudste is van 1938 de duurste was er 1 met een porceleine voorstelling op het deksel en de goedkoopste is gevonden in grof vuil wat buiten lag en ik plaats er geen pics van,om de kat niet op het spek te binden. vgr tonsr.
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #68 Ik heb een Pulsar chronograph, maar kan geen foto vinden. Gewoon zilvere, stalen band en kast, met donkerblauwe/zwarte achtergrond met ruitjes motief. Witte wijzers en cijfers, glow in the dark wijzers, goud/zilvere randjes om de stopwatch en alarm klokjes binnenin.
Ik heb een Pulsar chronograph, maar kan geen foto vinden. Gewoon zilvere, stalen band en kast, met donkerblauwe/zwarte achtergrond met ruitjes motief. Witte wijzers en cijfers, glow in the dark wijzers, goud/zilvere randjes om de stopwatch en alarm klokjes binnenin.
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #69 Ik heb een Pulsar chronograph, maar kan geen foto vinden. Gewoon zilvere, stalen band en kast, met donkerblauwe/zwarte achtergrond met ruitjes motief. Witte wijzers en cijfers, glow in the dark wijzers, goud/zilvere randjes om de stopwatch en alarm klokjes binnenin.
Ik heb een Pulsar chronograph, maar kan geen foto vinden. Gewoon zilvere, stalen band en kast, met donkerblauwe/zwarte achtergrond met ruitjes motief. Witte wijzers en cijfers, glow in the dark wijzers, goud/zilvere randjes om de stopwatch en alarm klokjes binnenin.
C custom Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #70 Ik heb mezelf 2 weken terug getrakteerd op een nieuwe Tag Heuer
C custom Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #71 Ik heb mezelf 2 weken terug getrakteerd op een nieuwe Tag Heuer
B black champion Loopt hier de deur plat 12 feb 2011 #72 nice klokkie! heb zelf 2 TW steels en een tag heuer
B black champion Loopt hier de deur plat 12 feb 2011 #73 nice klokkie! heb zelf 2 TW steels en een tag heuer
C custom Loopt hier de deur plat 12 feb 2011 #74 Ik ook . 2 TW Steel en een Tag Heuer.. en een garage hobby horloge , oude casio..
C custom Loopt hier de deur plat 12 feb 2011 #75 Ik ook . 2 TW Steel en een Tag Heuer.. en een garage hobby horloge , oude casio..
H hans-01 Post best veel 12 feb 2011 #76 het zijn allemaal mooie klokjes maar ik vind die van erwin1987 toch echt het mooist misschien kan je me vertellen waar je die vandaan hebt vrg hans
het zijn allemaal mooie klokjes maar ik vind die van erwin1987 toch echt het mooist misschien kan je me vertellen waar je die vandaan hebt vrg hans
H hans-01 Post best veel 12 feb 2011 #77 het zijn allemaal mooie klokjes maar ik vind die van erwin1987 toch echt het mooist misschien kan je me vertellen waar je die vandaan hebt vrg hans
het zijn allemaal mooie klokjes maar ik vind die van erwin1987 toch echt het mooist misschien kan je me vertellen waar je die vandaan hebt vrg hans
A arjontje Forumbewoner 12 feb 2011 #78 Zelf draag ik bijna geen horloge. ben auto monteur dus dat ding zit alleen maar in de weg. Zijn er trouwens meer mensen die een horloge rechts dragen?
Zelf draag ik bijna geen horloge. ben auto monteur dus dat ding zit alleen maar in de weg. Zijn er trouwens meer mensen die een horloge rechts dragen?
A arjontje Forumbewoner 12 feb 2011 #79 Zelf draag ik bijna geen horloge. ben auto monteur dus dat ding zit alleen maar in de weg. Zijn er trouwens meer mensen die een horloge rechts dragen?
Zelf draag ik bijna geen horloge. ben auto monteur dus dat ding zit alleen maar in de weg. Zijn er trouwens meer mensen die een horloge rechts dragen?
T TonSR Loopt hier de deur plat 15 feb 2011 #80 ja als ik er een bij heb,in mijn rechter zak. vgr tonsr