J jeroen88 Post best veel 6 dec 2010 #1 forum membersking: wat zijn de speaker maten en inbouw dieptes van de voordeuren en de achterspeakers?? gr jeroen
forum membersking: wat zijn de speaker maten en inbouw dieptes van de voordeuren en de achterspeakers?? gr jeroen
I IMpY Komt hier geregeld 6 dec 2010 #6 meen 16,5 in de deuren achter weet ik zo eventjes niet... is wel al vaker voorbij gekomen die vraag dus gebruik de zoekfunctie eens? groeten Twan
meen 16,5 in de deuren achter weet ik zo eventjes niet... is wel al vaker voorbij gekomen die vraag dus gebruik de zoekfunctie eens? groeten Twan
I IMpY Komt hier geregeld 6 dec 2010 #7 meen 16,5 in de deuren achter weet ik zo eventjes niet... is wel al vaker voorbij gekomen die vraag dus gebruik de zoekfunctie eens? groeten Twan
meen 16,5 in de deuren achter weet ik zo eventjes niet... is wel al vaker voorbij gekomen die vraag dus gebruik de zoekfunctie eens? groeten Twan
A AstraMitch Lid 6 dec 2010 #8 is het een 3deurs of een 5deurs? heb bij mijn 3deurs astra g Voor: 13cm Achter: 16,5cm
A AstraMitch Lid 6 dec 2010 #9 is het een 3deurs of een 5deurs? heb bij mijn 3deurs astra g Voor: 13cm Achter: 16,5cm
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 6 dec 2010 #10 3 deurs kunnen zowel voor als achter 16,5 cm in. Alleen gebruik voor de deuren wel pasringen /
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 6 dec 2010 #11 3 deurs kunnen zowel voor als achter 16,5 cm in. Alleen gebruik voor de deuren wel pasringen /
W wessaa Komt hier geregeld 6 dec 2010 #12 ik heb met m`n jbl composet gewoon voor en achter 16,5 cm gebruikt, voorkant was ook gewoon te monteren zonder pasringen
ik heb met m`n jbl composet gewoon voor en achter 16,5 cm gebruikt, voorkant was ook gewoon te monteren zonder pasringen
W wessaa Komt hier geregeld 6 dec 2010 #13 ik heb met m`n jbl composet gewoon voor en achter 16,5 cm gebruikt, voorkant was ook gewoon te monteren zonder pasringen
ik heb met m`n jbl composet gewoon voor en achter 16,5 cm gebruikt, voorkant was ook gewoon te monteren zonder pasringen
A Aapje Hoort bij de inboedel 6 dec 2010 #14 Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken Anders kom je misschien tegen 't raam aan in de deur...
Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken Anders kom je misschien tegen 't raam aan in de deur...
A Aapje Hoort bij de inboedel 6 dec 2010 #15 Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken Anders kom je misschien tegen 't raam aan in de deur...
Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken Anders kom je misschien tegen 't raam aan in de deur...
J jeroen88 Post best veel 6 dec 2010 #16 jha het is voor me emma instal. dus word helemaal aangepast. maar wou ff weten wat het vanaf fabriek al was. maar bedankt voor de reacties:thumbup
jha het is voor me emma instal. dus word helemaal aangepast. maar wou ff weten wat het vanaf fabriek al was. maar bedankt voor de reacties:thumbup
J jeroen88 Post best veel 6 dec 2010 #17 jha het is voor me emma instal. dus word helemaal aangepast. maar wou ff weten wat het vanaf fabriek al was. maar bedankt voor de reacties:thumbup
jha het is voor me emma instal. dus word helemaal aangepast. maar wou ff weten wat het vanaf fabriek al was. maar bedankt voor de reacties:thumbup
O opelfreak Komt weleens kijken 6 dec 2010 #18 Originally posted by Aapje Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken Anders kom je misschien tegen 't raam aan in de deur... Max inbouwdiepte met pasringen is 76mm dacht ik. Dat ging iig net in mijn G-OPC toen (DLS R6a) king:
Originally posted by Aapje Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken Anders kom je misschien tegen 't raam aan in de deur... Max inbouwdiepte met pasringen is 76mm dacht ik. Dat ging iig net in mijn G-OPC toen (DLS R6a) king:
O opelfreak Komt weleens kijken 6 dec 2010 #19 Originally posted by Aapje Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken Anders kom je misschien tegen 't raam aan in de deur... Max inbouwdiepte met pasringen is 76mm dacht ik. Dat ging iig net in mijn G-OPC toen (DLS R6a) king:
Originally posted by Aapje Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken Anders kom je misschien tegen 't raam aan in de deur... Max inbouwdiepte met pasringen is 76mm dacht ik. Dat ging iig net in mijn G-OPC toen (DLS R6a) king: