Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt ja ,ze lijken op die van een rekord 2.2 of calibra klauwen
Maar je kan ze ook voor de manta krijgen ,enkel heb ik ze zelf niet vaak in handen gehad van de manta ,meestal heb je de geweldige Delco erop zitten met de geleide bussen uke
dat ze vast kunnen zitten dat weet ik als geen ander, maar als je ze goed reviseert dan hoeft het echt niet ieder jaar los hoor. ik rij zelf ook nog maar 15 jaar met mantas maar on-topic maar weer na dit gezever
Die kut geleide bussen heb je altijd wel gezeik mee als je de manta even laat staan .Rij zelf ook al 18 jaar manta en heb zeker meer dan 250 stuks in bezit gehad .
Maar ben nooit tevreden geweest met die Delco klauwen.
als je de bussen goed invet en veel rijd houden ze t hooguit 2 jaar vol, zeker als een keer door de pekel rijd en dan een paar dagen stil staat, komt er roest op en als je blokken opraken komen de bussen met het roestige in de klauw en zitten ze vast.
Heb er een trauma aan overgehouden, word voor de 2e x aan mijn duim geopereerd nadat ik er met een hamer op heb geslagen toen ik zo'n geleidebus los wou slaan...