Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een vectra c 1.8 uit 2004 hieronder zitten lm.velgen ET 39...nu wou ik er astra velgen ET 49 om leggen..past wel en er is ruimte over....maar geeft dit op den duur problemen ? :scratch:
[quote quote=18365117]Beste Opel-fans, ik heb een vectra c 1.8 uit 2004 hieronder zitten lm.velgen ET 39…nu wou ik er astra velgen ET 49 om leggen..past wel en er is ruimte over….maar geeft dit op den duur problemen ?
[/quote]
Is de steek wel gelijk van beide velgen anders zul je adapters moeten gebruiken geeft iets meer belasting op je wiellagers
[quote quote=18365117]Beste Opel-fans, ik heb een vectra c 1.8 uit 2004 hieronder zitten lm.velgen ET 39…nu wou ik er astra velgen ET 49 om leggen..past wel en er is ruimte over….maar geeft dit op den duur problemen ?
[/quote]
Is de steek wel gelijk van beide velgen anders zul je adapters moeten gebruiken geeft iets meer belasting op je wiellagers zie link