B belgium turbo Komt hier geregeld 27 nov 2011 #222 Deze word ongtwijfeld een dikke coupe Zal morgen voor je duimen
B belgium turbo Komt hier geregeld 27 nov 2011 #223 Deze word ongtwijfeld een dikke coupe Zal morgen voor je duimen
O opelfreakmartin Komt weleens kijken 27 nov 2011 #226 ik dacht rood met witte stippen (toch jordy) of zwart ik weet het nie meer !!! succes morgen en spreek je later ow trouwens wel tof vrijdag in de hooi wel last van al dat bier
ik dacht rood met witte stippen (toch jordy) of zwart ik weet het nie meer !!! succes morgen en spreek je later ow trouwens wel tof vrijdag in de hooi wel last van al dat bier
O opelfreakmartin Komt weleens kijken 27 nov 2011 #227 ik dacht rood met witte stippen (toch jordy) of zwart ik weet het nie meer !!! succes morgen en spreek je later ow trouwens wel tof vrijdag in de hooi wel last van al dat bier
ik dacht rood met witte stippen (toch jordy) of zwart ik weet het nie meer !!! succes morgen en spreek je later ow trouwens wel tof vrijdag in de hooi wel last van al dat bier
B Baas J. Hoort bij de inboedel 27 nov 2011 #228 De kleur wordt: Of: Metallic zwart Of: Mica zwart Of: zwart parelmoer
B Baas J. Hoort bij de inboedel 27 nov 2011 #229 De kleur wordt: Of: Metallic zwart Of: Mica zwart Of: zwart parelmoer
B Baas J. Hoort bij de inboedel 29 nov 2011 #231 Jep, ik wacht nu op een email van de belastingdienst om de bpm te betalen. Had 'm eigelijk vandaag verwacht..
Jep, ik wacht nu op een email van de belastingdienst om de bpm te betalen. Had 'm eigelijk vandaag verwacht..
B Baas J. Hoort bij de inboedel 29 nov 2011 #233 Jep, ik wacht nu op een email van de belastingdienst om de bpm te betalen. Had 'm eigelijk vandaag verwacht..
Jep, ik wacht nu op een email van de belastingdienst om de bpm te betalen. Had 'm eigelijk vandaag verwacht..
B Bluns Komt hier geregeld 29 nov 2011 #234 Volgens mij ben je dan de enige die op een belastingbrief zit te wachten
B Bluns Komt hier geregeld 29 nov 2011 #235 Volgens mij ben je dan de enige die op een belastingbrief zit te wachten
R RISL Forumbewoner 29 nov 2011 #236 Hehe en hoe lang moet je nu wachten op kenteken? Schors je 'm dan gelijk voor het afbouwen?
R RISL Forumbewoner 29 nov 2011 #237 Hehe en hoe lang moet je nu wachten op kenteken? Schors je 'm dan gelijk voor het afbouwen?
B Basgsi Loopt hier de deur plat 29 nov 2011 #239 ik heb de email elke keer al binnen gehad voordat ik thuis was. Gelijk met spoedbetaling overgemaakt dat het dezelfde dag nog werd behandeld.
ik heb de email elke keer al binnen gehad voordat ik thuis was. Gelijk met spoedbetaling overgemaakt dat het dezelfde dag nog werd behandeld.