Astra station 1.6 16v AUTOMAAT

Hallo,



Vandaag geregistreerd op het forum, ik heb geen opel maar ben van plan er een aan te schaffen. Afgelopen week heb ik ene gezien bij een autobedrijf. Daar heb ik een vraag over.



Het gaat om een astra 1.6 16v station AUTOMAAT met 150.000 op de teller. Helaas kon ik geen testritje maken, wel van plan dat komende week te gaan doen. In ieder geval start ie prima en loopt mooi stationair. Volgens de verkoper zou er een schakelaar kapot zijn in de bak. Tijdens het rijden zou er iets mis gaan, 't zou dan een kwestie zijn van motor uit - aan en doorrijden. (Daarbij vertelde hij me dat dat schakelaartje 200 euro zou kosten.)



Iemand enig idee wat dat voor schakelaar zou kunnen zijn?



Gr, Ruud
 
Bijzonderheden

motorisch en technisch 100% in orde, :wtf



Zou er niet eens aan beginnen eerlijk getypt!
 
Bijzonderheden

motorisch en technisch 100% in orde, :wtf



Zou er niet eens aan beginnen eerlijk getypt!
 
Dat is de scahkelaar van de automaat bak selector hendel.



Deze is vaak door goed schoon te maken wel weer te repareren, en anders op de sloop een andere slector schakelaar op de sloop zoeken.



Willem
 
Dat is de scahkelaar van de automaat bak selector hendel.



Deze is vaak door goed schoon te maken wel weer te repareren, en anders op de sloop een andere slector schakelaar op de sloop zoeken.



Willem
 
waar zit die selector precies? zit er verschil in. bijv van een vectra v6 en astra of calibra
 
waar zit die selector precies? zit er verschil in. bijv van een vectra v6 en astra of calibra
 
of de schalelaar verschilt onderling zou ik niet weten, maar zit op de automaatbak zelf.



van de AF10 t/m AF17 zou deze wel gelijk zijn, de AF20 AF22 AF23 AF30 kan wel verschillen.







Willem
 
of de schalelaar verschilt onderling zou ik niet weten, maar zit op de automaatbak zelf.



van de AF10 t/m AF17 zou deze wel gelijk zijn, de AF20 AF22 AF23 AF30 kan wel verschillen.







Willem
 
Terug
Naar boven