Astra OPC...Verkocht!

Moest het toch even kwijt, heb hem van de eerste eigenaar gekocht en voor het eerst de apk erop...

Vandaag me astra voor de keuring gehad en die man begon over me koplampen, dus oude collega even me koplampen gepolijst.. Vervolgens weer voor de apk en die man was zeeeeeeeeeeeerrrr trots op me astra, echt hij liep met een big smile door de werkplaats heen.. Echt werkelijk alles nieuw aan die auto. :lovers dus dikke vette apk erop :band

imageamg.jpg

Hahaha, geniaal vermeld ; "vandaag met me vriendin de remklauwen een beurtje gegeven" :jerry

Nice ride :thumb

haha,

ik zei net nog tegen haar, zullen ongeacht mensen op die reactie reageren haha geweldig.. Toppers :wors (soort gelijke bedoeling hou ik wel voor me :jerry

staat wel netter zo..

@johan,

Dank je wel :wors

@GSIFREAK wrote:haha,

ik zei net nog tegen haar, zullen ongeacht mensen op die reactie reageren haha geweldig.. Toppers :wors (soort gelijke bedoeling hou ik wel voor me :jerry

Ik wilde zeggen; anders verwachten we natuurlijk hele andere :kewlpics :jerry

vandaag samen met me broertje de astra verlaagd.

hoeveel mm hij gezakt is weet ik niet, maar de schroefset draad is nog 1 cm over..

maar ik ben er blij mee met het resultaat.

6inn.jpg

het lijkt alsof er nog veel ruimte tussen zit voor, maar dat komt doordat de wiel naar binnen staat lijkt het anders, maar als ik elgen heb wat iets verder naar buiten staat, dan sluit het mooi aan op de band

Terug
Naar boven