graag wat meer info, dan zullen meer mensen reageren.
wat heb je voor een Astra? F,G,H,J?
heb je hydraulische koppeling of nog met een kabel?
hoe voelt je pedaal aan?
komt deze wel nog omhoog?
hoor je vreemde geluiden als de motor loopt, of als je de koppeling bedient?
mvg
Maikel